3962
Sök

Sportluftfilter

109 Inlägg
11 augusti 2005
Trådstartare
Tänkte köpa ett sportluftfilter till min Opel Vectra GT. Nån som kan rekomendera ett bra sportfilter. Har kollat på JR, Green Cotton m.m men har ingen aning om vilket som är bäst.

Ge mej tips om ni har nåt filter på era bilar som fungerar bra.

MVH JoCkE

Satans Kung
467 Inlägg
11 augusti 2005
själv kör jag med JR "open air" som inte varit nått problem..Bara man sköter ett filter så spelar det säkert ingen roll vilket man har..

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se

BoInG
27 Inlägg
11 augusti 2005
Själv har jag ett BMC Formula F1 Filter som fungerar hur bra och klockrent som helst.
Som Mr Lemon sa: Bara man sköter det på ett bra sätt och rengör det lite då o då så spelar det ingen roll vilket man har.
Peace!

391 Inlägg
11 augusti 2005
presis, så snabba dig och köp ett,
få ljud är så härliga när man hör hur den drar in luften

109 Inlägg
12 augusti 2005
Trådstartare
Tack för era svar. Snart så ska ja nog köpa ett jr filter. Verkar vara bra grejer men det är sånt man får se.

Sagge_AM
13 augusti 2005
Min kusse Köpte nog den bästa till sin bil och den passar till vilken bil som helst antar jag den heter RedLine du kan hitta den på www.turboperformanceclub.com wink

Kadett Freak
129 Inlägg
13 augusti 2005
jag kör med Lintec Yellow air filter..funkar hur bra som helst

Kadett GSi 16v

109 Inlägg
15 augusti 2005
Trådstartare
Tack för alla era svar. Har ett på ingång. Måste bara göra en adapter till min lmm. Nån som vet vilket material som är lättast att göra den av.

Har ingen rund lmm utan min sitter i luftburken men det är ingen luftmängdmätare. Skulle vara glad över lite tips.

509 Inlägg
19 augusti 2005
Köper du ett kitt från kn, jr eller nått annat så följer det med en adapter.
Låt batteriet vara frånkopplat en stund när du byter fillter, en del bilar måste nollställas för bästa resultat.

www.rallyshop.se
551 Inlägg
19 augusti 2005
Köp ett JAMEX på tradera!

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

BoInG
27 Inlägg
9 januari 2006
förresten!
Vart kan man få tag på såna svarta slangar som man kan böja på, som sitter typ på volvo 740 luftbox, sådana anslutningsslangar vill jag få tag på??
En sådan svart slang med 80-mm anslutning vill jag få tag på, men har inte hittat nånstans!
nån som kan hjälpa mig tack??!!
hoppas ni vet vad jag menar!

peace!

Sök