3082
Sök

Nån som bygger Megasquirt eller annat sprut i bil?

Maizer
2 april 2007
Trådstartare
Ja någon som gör det åt en? Kostar isåfall ungefär? Inte aktuellt just nu, men om ett tag kanske:D Och jag har inte kunskapen att göra det själv. Har heller ingen kabelhärva i nu, är det bättre att isåfall sätta i det nu eller efter så man kan koppla efter den?
//Mattias
Senast redigerat av Maizer (2 april 2007)

starta hårt och öka
22 Inlägg
2 april 2007
skulle rekomendear NIRA i3 som autotechmotor säljer. de går kanon!! har de själv o de e toppen! Bilradiohuset i borås är riktigt bra på montera o mappa motorn efter dina behov.. /egna efarenheter...

starta hårt och öka

Maizer
2 april 2007
Trådstartare
Det är skillnad på pris där.. Vad tar de för montering koll på de?

197 Inlägg
2 april 2007
jag kör Dta s60pro byggde kabelhärva å allt själv har funkat smärtfritt sprutet med kontakt don går på 14900:-

Vart jag mig i världen vänder skall jag göra svarta ränder...

197 Inlägg
2 april 2007
just det mapsensor å lite annnat bös va det i det priset med

Vart jag mig i världen vänder skall jag göra svarta ränder...

Maizer
2 april 2007
Trådstartare
Men 15k är rätt mycket jämfört med MS du kan köpa beggat för runt 2k. Jag behöver det inte heller överhuvudtaget, är bara prylbög big_smile Vore så jävla häftigt.

Jajjemen!
1 512 Inlägg
2 april 2007
Jag köpt Megasquirt till min 142a ganska nyligen.. Har startat den iaf, provkörning blir nog under påskhelgen nu om allt går som ja vill smile Gav 2200 för det å de är nytt.. han ja köpte av löder ihop på beställning.
Koll min projekttråd om du vill.. på den här sidan har ja fått själva ms:et http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9&p=12
Sen fortsätter tråden an bra bit till tongue

Edit: du kan ju Pm:a mig om du vill komma i kontakt med killen ja köpte av.
Senast redigerat av Manne (2 april 2007)

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Maizer
2 april 2007
Trådstartare
Full inkorg wink

Sök