Ush att du ALDRIG tröttnar på bilen! Jag hade gett upp för länge sen. Annan femma om det hade varit en Charger 69a eller nått
Hehe, Kommer aldrig ge upp Hehe hade heller inte vart fel Mvh Kim
Kesler
Tackar börjar närma sig
Det som är kvar för mig nu är att fixa lite el och koppla in lampor osv, sätta på bakkjol och framkjolen.. hänga på lite mer grejer på bilen, måste även t bort framskärmarna igen eftersom de sk rostskyddas under och på med underredsmassa under som jag dock glömde innan jag monterade dem Ska jag ta och göra Mvh Kim
Saab_Robin
Tackar och bockar mvh Kim
Rallyhalle
Precis Jo de är lite träligt, men skönt att hitta felet tillslut Tckar och de ska jg göra! Mvh Kim
hejdu! du får ursäkta att de blivit lite dåligt me kommentarer från mej på senaste tiden men har haft en del att göra! och nu har ja inte tid att bäddra bakåt mycket heller, men de va väldigt snygga instegslister du fick på! varifrån e dom! mbscashopen? ha de gott å lycka till! mvh/ simon
Börjar se riktigt bra ut nu ju! Nog för jag inte sagt något på 150sidor men följer allt din tråd. Glöm bara inte knappen till elantennen.
Tackar Nja du får kommentera mer hehe
Nä de ska jag absolut inte göra, testade den taktiken idag och funkade prima faktiskt Mvh Kim
HPaddict
Tackar
Nä de är inge svårt, speciellt när en sån som jag gjort det De va "manuell" på min med tidgare och jag lessnade på att de stod upp nåt helatiden
Överdragsklädseln köptes på jula.. de får duga då man säkert kommer glida runt me ett par kompisar och annat folk i baksätet, hade dock inte råd med 16v baksätet, men kanske till sommaren.. vem vet Mvh Kim
weser Precis hehe Nja inte klar på långa vägar tycker jag har bromsar osv kvar.. men jag tar det ganska lungt, ingen stress.. har ju inge körkort än Mvh Kim
Simppi Tjenare! Äsch det gör inget Tackar så mycket! De kommer från, www.mercedesshopen.se
Tjeeenare Kim, satan så läckert!!vad roligt att följa dig och se vad som händer, och hur fort det händer!! du jobbar riktigt snabbt o bra!! Blir såå fint!! Mvh/Englund
Tjeeenare Kim, satan så läckert!!vad roligt att följa dig och se vad som händer, och hur fort det händer!! du jobbar riktigt snabbt o bra!! Blir såå fint!! Mvh/Englund
håller med totalt den blir finare för varge foto Mvh Robin
Tackar och bockar Mats kul att höra Mvh Kim
Saab_Robin
Tackar så mycket jo den börjar ju likna en bil.. hehe Hare gött! Mvh Kim
En skärm demonterad eftersom man glömde rostskydda dem på insidan och body ska på..
1k primer på
Några minuter senare va även underresdmassan på penslad efterom jag inte ville stänka ner hela framskärmen med underredsmassa..
Skärmen monterad igen
Resten av dagen har gått till köpa "lite" grejer så man har något att göra.. det vart, Nya bromsskivor runt om, belägg runt om, lite spray och motortvätt, vindrutetorkare, luftfilter och något småtjafs till
De va allt för idag, i morrn ska det bli 20+ och sol så hoppas vädergubbarna har rätt Mvh Kim