Rallyhalle skrev:
Ska bli kul o höra om de där nya projektet
Jag sa ju att de där betyget skulle lösa sig
Men man blir ju orolig va andra än säger
Ska bli kul o se helgens update dårå, bara hoppas på bra väder
//Jacob
Jo måste bara få klart mercan först, men vafan, klart man måste ha en fin Jänk med
Precis!
Jajamensan, hoppas jag på med
Mvh Kim
Streckkoden Jo de har ju en stor betydelse senare i livet..
Jo den är ju nästan klar
eller ska fixa bromsok om jagbara får tag på killen med det snart, annars jag kanske hämtar ett på skroten i morrn.. om jag inte får svar idag, går väl på typ 50 kr
Annars väntar jag lite på Trozzan
men skulle vara skönt att få bromsoket till helgen så man får mycket gjort
sen äre ju baslåda som ska byggas, så om inte bromsoket kommer så kommer trodligen lådan byggas klart
Jo jag va och fottade skönheten idag
De är lite jobb på den men kommer nog bli fin tillslut.. dock så har min syster (står närmst till han) talat me ägaren och han verkar inte vara så sugen på att sälja.. tvekar lite, men får väl smöra lite
för det är verkligen en bil jag skulle vilja rostlaga lite på och ordna till
Men el är ju inte så jättesvår på en jänkare.. bara en kabelstamm ju
hehe
Nä men huven har fått färgsläpp men ingen farlig brand så det blev nog inte så myket värme innan han hann släcka elden.. men det återstår att se.. ska även slänga upp en bild på skönheten tror jag.. hoppas verkligen han vill sälja..
Jo jag med, Hoppas allt flyter på för dig nu
Lycka till och hare gött!
Mvh Kim
Nästa Projekt? Nästa projekt kanske.. Flagnat på huven eftersom det brann under huven (väldigt lite eftersom det släktes nästan direkt, bara kablar som smällt och någon plast sak..) Men sugen på att börja med den, väntar bara på att få köpa den..