2983
Sök

Gjerdingen´s Mercedes Benz 190, w201 \\ Bilen såld vidare!

Large Cap
1 816 Inlägg
28 augusti 2008
Grattis till kortet!

345 Inlägg
29 augusti 2008
Grattis! P.S du har glömt uppdatera första sidan wink

Avstängd
152 Inlägg
29 augusti 2008
Ser skitbra ut ! och grattis till kortet big_smile

Ett tips från mig, stoppa dekalerna på solarplexus sen.
då slipper du folk som petar bort dom etc. som dom gjort på mina åk : (

427 Inlägg
29 augusti 2008
Grattis till körkortet Kimpan!

//Erik
Mitt Projekt!
If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura
Sponsorer sökes!

328 Inlägg
29 augusti 2008
Grattis smile

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
29 augusti 2008
Gratulerar till lappen, nu kan du äntligen få njuta av ditt hårda slit

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
31 augusti 2008
Ses på vägarna smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

263 Inlägg
31 augusti 2008
ge mig din kupéfläkt min är trasig tack så mycket hej! när ska du skaffa lite 16v utseendegrejjer då? ;P

Bjuuuu han!!

4 299 Inlägg
31 augusti 2008
De va kul o ses i Barkarby, hade dock varit kul om vi kunde snackat lite mer smile
Bilen e verkligen tokfräsch big_smile Toningen va kanon på bilen, o takvingen passar skitbra. Den ser riktigt fet ut bakifrån smile

Hoppas vi ses fler gånger smile (vilket vi nog lär göra wink)
Köpte du nått kul btw tongue

Ha de bra!
//Jacob

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
4kezon skrev:
man får ta och gratulera=) hoppas det känns bra:D ut å ströga med dig nu!!tongue

mvh henke

Tackar smile

Jarrå det känns superb big_smile
Mvh Kim

TheRefunder

Tackar big_smile

Jadu, nu efter en helg har det bara blivit runt 35 mil.. men altid lika roligt vrje mil som går tongue smile hehe
Jo pengar går det åt med.. men blir att åka buss till skolan då det blir annars runt 15 mil per dag.. känns lite hårt i plonkan.. så bussen får fortfarande vara min vän tongue

Mvh Kim

Mäki

Tackar smile

Japp pm;ade dig tidigare smile
Vi lär ju synas!
Mvh Kim

tsdi ,Lundback ,Westergren

Tackar så mycket! smile

Acke88

Tackar smile

Oj har man inte gjort på ett tag, får bli en kvälls göra smile
Mvh Kim

Kvick

Tackar och bockar big_smile
Jo de va inge dumt tips wink
Får bli att göra så om folk börjar dra i mina dekaler..
Mvh Kim

Lifeabuser ,zlobban

Tackar så mycket! smile

Trozzo

Tackar smile
Jo de är skönt att kunna åka med bilen nu med smile dock så saknar jag kjolarna sad får nog bli att vi möts upp eller nåt fan vill ha dem nu tongue

Mvh Kim

Robban_89

Kan du räkna med wink hehe
Mvh Kim

_Jacob_

Hehe, Jadu måste ju ha min med tongue
Jadu.. har ju redan 16v inredning förutom baksätet.. men blir förmodligen en till mercedes 190 men en 16v sen och bygga en evo smile

Rallyhalle
Jo, Ja vi får välla träffas på nå mer sen smile

Tackar big_smile Oj man får tacka så jättemycket, synd att vi inte sågs vid bilen så kunde du fått kika in lite mer smile men men, blir ju fler gånger wink

Jarrå! smile

Japp så klart man måste köpa nåt med tongue hehe
Men det står i uppdaten som kommer strax smile

Desamma!
Mvh Kim

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
Uppdate!

Halloj alla!

Har blivit lite körande nu och jag an inte säga mycket mer att det är underbart att sitta bakom ratten själv i den bilen man har slitit med och svurit åt och allt funkar perfekt nu big_smile

Men som sagt va jag till barkarby i helgen, va roligt att få träffa "Rallyhalle" alltså jacob och träffade även lite annat folk smile

Men så klart införskaffades självklart något med.. har letat efter vitt neon ett tag och nu äntligen fick man tag i det, blev 2 styckna neonrör som kommer sättas vid fötterna hos föraren och passargeraren.. men mer om detta senare.. (Måste bara tacka jacob för att du lade märke till att det fanns där, annars skulle jag nog glömt bort att tittat tongue )

Blev även en "Showplate" som det står Kimpan på, så ni vet att det är min mercedes så klart tongue
Och även en ny växelspaksdamask smile

Sedan när vi kikat in allt så bar det av till En hästbutik (Då flickvännen håller på med sånt, dock har jag fler hästar än henne cool hehe )

Såg då att de har "Lädertvätt och en speciellt vax" till sadlar och häststövlar, funkar oxå på båten, motorcykeln och i bilen, så klart måste man testa.. och jävlar va allt glänser, säterna blev förjävla mycket "Mjukare" i skinnet och instrumentbrädab vart som ny big_smile Så alla me skinn säten.. besök en hästbutik wink hehe

Men de va allt, ska försöka att få några fotton på bilen sen, dock så börjar skolan igen nu efter en helt underbar helg smile

Allt för mig!
Mvh Kim

4 663 Inlägg
31 augusti 2008
kul att du hade det kul på träffen  var där själv big_smile
kul att du fick tag i lite roliga grejor och att du fick tag i  ett bra vax big_smile
mvh robin

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
3 september 2008
Trådstartare
Uppdate!

Bilen har nu gjorts ordning till träffen nu i helgen smile
Kommer bli roligt hoppas jag smile

Men så har jag haft problem med doften i bbilen på senaste tiden speciellt med soppa ånger ifrån tanken in i kupén hmm

Men trodligen har detta löst sig nu, tog ur baslådan och hitttade en liten läcka.. är två stycken o-ringar vid en svarvard hållare till tankmätaren som går ner i tanken.. så blir att fixa två nya sånna i morrn sen ska allt monteras och köras på lördagen till träffen smile

Men har en jäkla massa bilder som ni kanske vill kika på smile

Kommentera på! big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/24769/450491_r55bbj.jpg
Mercan nytvättad smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/24769/450493_olqfs3.jpg
Ny tvättad..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/24769/450496_uwqlcj.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/24769/450497_hu71gy.jpg
Va tycks? smile

Va väl allt jag hade att visa, dock så har man åkt på nåt verkar det som eftersom förkylningen kommer och även halsont hmm

Men ville inte terrorisera er med fler bilder för ni vet ju hur det ungefär ser ut tongue
Mvh Kim

4 299 Inlägg
3 september 2008
Som jag sagt tidigare, den ser verkligen fet ut bakifrån smile Dom breda sidolisterna gör verkligen mycket.
Den e kanonsnygg wink

En fråga bara, va e de för dimensioner på däcken??

Ha de bra, o krya på dig!
//Jacob

Egenföretagare
2 496 Inlägg
3 september 2008
Fan jävla förkylning lider jag också av, halsen är också helt mongo, riktight jobbigt. Vi verkar dock inte vara ensamma om att ha ont !

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

4 663 Inlägg
4 september 2008
fan va  snygg den ser ut big_smile  samma här är också förkyld sad halsen är helt fuckt up
mvh robin

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Som jag sagt tidigare, den ser verkligen fet ut bakifrån smile Dom breda sidolisterna gör verkligen mycket.
Den e kanonsnygg wink

En fråga bara, va e de för dimensioner på däcken??

Ha de bra, o krya på dig!
//Jacob

Oj har kört och varit sjuk så har inte prioriterat datan i 1a hand i helgen tongue

Tackar big_smile
Jo de märkte jag idag när jag tittade till bilen bakifrån.. looking good cool hehe

Tackar!

Det är 215-45-17 smile

Tackar och desamma!
Mvh Kim

tsdi

Hehe, jo dagen efter jag skrev de där inlägget så vart jag bara sämre förkyld fortfarande men även en jäkla halssmärta hmm men lungt nu smile

Nä det verkar vara något som går, helt klart..
Mvh Kim

Saab_Robin

Tackar big_smile
Jasså inge kul sad

Krya på dig!
Mvh Kim

735 Inlägg
7 september 2008
Bättre sent än aldrig men grattis till lappen smile

Born With Nothing..Die With Everything

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
10 september 2008
Trådstartare
Broken-Arrow skrev:
Bättre sent än aldrig men grattis till lappen smile

Hehe. Tackar big_smile
Mvh Kim

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
10 september 2008
Trådstartare
Uppdate!

Halloj!

Blev en liten service idag med byte till nya tändstift och lite pill, inget mer gjort dock eftersom helgerna går åt att åka med bilen tongue och veckorna till skolan..  men ska åka och köpa en vinterbil snart med eftersom jag inte vill åka med mercan i vinter, bara en massa sal ute på vägarna sad

Men mer info kommer nog ska ni se smile
Mvh Kim

Sök