2624
Sök

Söker mässbilder på brudar...

schtek
478 Inlägg
17 december 2007
Varför göra bilintresset till något sexistiskt? Förstår inte vad grejjen är med tjejer som står och fettar ned bilarna? Kan någon berätta?

543 Inlägg
17 december 2007
Alister skrev:
Varför göra bilintresset till något sexistiskt? Förstår inte vad grejjen är med tjejer som står och fettar ned bilarna? Kan någon berätta?

haha, wörd.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Utanlem
895 Inlägg
17 december 2007
Usa är så före oss (:

Om ni inte förstår grejen så får ni väl börja tänka mera med kuken som majoriteten av alla män i världen smile

kanske är några av er åt andra hållet...

RE-雨宮
481 Inlägg
17 december 2007
Lite bilder från Japan sommaren 2006
http://www.coconut.se/akira/meets/SportslandSugosuperGTkval/IMG_2460.jpg
http://www.coconut.se/akira/meets/SportslandSugosuperGTkval/IMG_2466.jpg
http://www.coconut.se/akira/meets/SportslandSugosuperGTkval/IMG_2472.jpg
http://www.coconut.se/akira/meets/SportslandSugosuperGTkval/IMG_2474.jpg

RE-Amemiya Kitted FD3S

RE-雨宮
481 Inlägg
17 december 2007
HampZZ skrev:
redan i dom førsta gammla garaget satt det ALLTID en pinupp kalender..eller hur?
ænnu idag sitter det kalendrar med brudar på i alla verkstæder..
brudar bilar o alkohol hør bara ihop så e det...gillar du det inte så Pys grabben..

Alkohol och bilar hör inte ihop. Gillar du inte det, så håll dig gärna ifrån bilarna..
Sen är jag mer intresserad av att se en schysst bil, än en tjej som står framför den. Men det gör ju inget så länge man inte får ont i ögonen.

RE-Amemiya Kitted FD3S

Proffs
222 Inlägg
17 december 2007
chrno skrev:
HampZZ skrev:
redan i dom førsta gammla garaget satt det ALLTID en pinupp kalender..eller hur?
brudar bilar o alkohol hør bara ihop så e det...gillar du det inte så Pys grabben..

Alkohol och bilar hör inte ihop. Gillar du inte det, så håll dig gärna ifrån bilarna..
Sen är jag mer intresserad av att se en schysst bil, än en tjej som står framför den. Men det gör ju inget så länge man inte får ont i ögonen.

jo du verka ju fatta vad jag menade med det..hørt talas om fest? måste man KØRA bil bara før man dricker eller? herregud...
båge folk har brudar..bilfolk har brudar..ja t.o.m en Svensson har brud..va fan e det før fel med brudar? kan ju børja undra hur en del e lagda men då behøver man inte kommentera hur andra tycker o tænker om det.

363 Inlägg
17 december 2007
HampZZ skrev:
chrno skrev:
HampZZ skrev:

jo du verka ju fatta vad jag menade med det..hørt talas om fest? måste man KØRA bil bara før man dricker eller? herregud...
båge folk har brudar..bilfolk har brudar..ja t.o.m en Svensson har brud..va fan e det før fel med brudar? kan ju børja undra hur en del e lagda men då behøver man inte kommentera hur andra tycker o tænker om det.

så du börjar fundera på vilket håll folk e lagda bara för att dom åker på en bilmässa lr nå för att se bilar o inte tjejer? må va att detta kanske inte är en tråd för mig att skriva i för ja är tjej men..hallå för fan...tjejerna e bara i vägen om man vill se en bil...

visst vissa tjejer ser bra ut sådär men vad har dom med bilarna att göra egentligen??för dom har ju säkerligen inte jobbat nå på bilarna dom kromar sig på..

She Devil

Proffs
222 Inlägg
17 december 2007
rallycrosstjej22 skrev:
HampZZ skrev:
chrno skrev:

så du börjar fundera på vilket håll folk e lagda bara för att dom åker på en bilmässa lr nå för att se bilar o inte tjejer? må va att detta kanske inte är en tråd för mig att skriva i för ja är tjej men..hallå för fan...tjejerna e bara i vägen om man vill se en bil...

visst vissa tjejer ser bra ut sådär men vad har dom med bilarna att göra egentligen??för dom har ju säkerligen inte jobbat nå på bilarna dom kromar sig på..

nej jag funderar på legningen før att dom skriver o undrar vad horor och luder gør på bilderna?? jævla småbarns skriveri..!!! sjælvklart ska det vara BILAR på en Bilmæssa det fattar væl villken dum mænniska som hælst..MEN tjejerna hør dit..!! och så kommer det alltid att vara...om ni nu vill ta kort UTAN tjejen som står i montern så fråga då før fan dom om dom har lust att flytta på sig?? hur svårt kan det vara??
vissa mænniskor måste bara KLAGA på någonting...suck.
Senast redigerat av HampZZ (17 december 2007)

674 Inlägg
17 december 2007
Så länge inte den halvnakna tjejen är tänkt att dra uppmärksamheten  ifrån bilen eller montern. Eller om tjejen är i princip det ända som drar uppmärksamheten.  Som exempel: pamela brevid en rostig lada... eller som många här har gjort: Satt in en avatarbild på en naken tjej & när man öppnar sidan är det en halvskabbig gammal opel & ingen presentation.   Så länge det inte är något av det, är det väl bara en del av upplevelsen att gå på mässan En cool, snygg, häftig bil kan vara minst lika sexig som en tjej som står brevid & hjälper till..  Det ska ju vara en balans där, där tjejen kompletterar bilen & tvärt om.  Det kan ju lika gärna vara en kille med som hör till ett tema som går ihop med bilen eller montern. Det blir ju så uppenbart annars vad tanken är med modellen & känns fel när det BARA blir till att just dra uppmärksamhet. Som man annars vill gärna lägga på något mer intressant på mässan.   Jag skulle vilja då att de här modellerna kan något om bilen & montern också om man börjar att fråga ut dem. Det skulle ju göra hela mäss upplevelsen mycket roligare.

With great freedom comes great responsebility

16 197 Inlägg
17 december 2007
kul läsning.. finns ett skit lätt sett å slippa en massa "nakna" brudar på mässor man nu inte tycker om de.. GE FAN I Å GÅ PÅ MÄSSAN!!!

"Testar man inte så får man aldrig veta"

schtek
478 Inlägg
17 december 2007
Det är ju det som är grejjen.. man ska väll inte tvingas välja att inte gå på evenemanget pga. det?

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
evilaudio skrev:
kul läsning.. finns ett skit lätt sett å slippa en massa "nakna" brudar på mässor man nu inte tycker om de.. GE FAN I Å GÅ PÅ MÄSSAN!!!

Så rätt sagt:cool:

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

Makaronborrare
993 Inlägg
17 december 2007
Snacka om I landsproblem tongue

Proffs
222 Inlägg
17 december 2007
Alister skrev:
Det är ju det som är grejjen.. man ska väll inte tvingas välja att inte gå på evenemanget pga. det?

varfør e det så illa o se på en tjej då om man får fråga det?
det e ju bara du sj som væljer vad du ser på o inte..
førstår inte vad som gør dom till horor och luder? får du gørna førklara du som vet..

terazzi
17 december 2007
Tycker inte mässbrudar har där och göra egentligen där faktiskt,för dem modellerna jag snackat med och så har vart totalt blåsta.. menar inte att alla är det..hade en vän som modellade på SCF 2005.. 

Sen tycker jag att en bil ska va så snygg när den är färdig så den ska inte ens behöva något annat som drar uppmärksamhet till bilen.
Den ska va så fin så att alla stannar ändå,inte för och fota 2 bimbos som står och posar vid bilen.. men visst är man 14 så är det kanske skoj wink ta inte åt er nu... bara min personliga åsikt..
Senast redigerat av terazzi (17 december 2007)

schtek
478 Inlägg
17 december 2007
Hellre ingenting brevid bilen än någonting alls..
Dem är det för att dem gör det för pengar och för att visa upp sig, dem vet inte ens vad en kylare är. Det är svårt att undgå en snygg brud som klänger på bilen, de står ivägen så inåt helvete när man ska fotografera, ser ingen mening med att ha dem där.
Det är inte något fel alls att se på en snygg brud, men vill jag se det så kan jag göra det vid andra tillfällen och inte på en mässa för bil entusiaster och familjer.

Blir trött på att någon ens tar upp läggning i den här frågan.. skrattar åt det ja. Nä, nu har jag sagtmitt, tänker inte yttra mig mer i den här tråden, mejla om det är något specifikt..cool

det verkar va svårt att förstå vad som e problemet, jag skriver ut det med FET stil, så slipper fler fråga och tro jag är homosexuell.
Senast redigerat av Alister (17 december 2007)

Makaronborrare
993 Inlägg
17 december 2007
Man kan tycka vad man vill om dessa mässbrudar men att kalla dom för horor och luder är lågt

16 197 Inlägg
17 december 2007
Alister skrev:

fattar bara inte va problemet e??   har du problem me brudar elle??

16 197 Inlägg
17 december 2007
Alister skrev:
Hellre ingenting brevid bilen än någonting alls..
Dem är det för att dem gör det för pengar och för att visa upp sig, dem vet inte ens vad en kylare är. Det är svårt att undgå en snygg brud som klänger på bilen, de står ivägen så inåt helvete när man ska fotografera, ser ingen mening med att ha dem där.
Det är inte något fel alls att se på en snygg brud, men vill jag se det så kan jag göra det vid andra tillfällen och inte på en mässa för bil entusiaster och familjer.

Blir trött på att någon ens tar upp läggning i den här frågan.. skrattar åt det ja. Nä, nu har jag sagtmitt, tänker inte yttra mig mer i den här tråden, mejla om det är något specifikt..cool

kan tala om för dig att många brudar får inte ens betalt utan dom gör de för att de e kul..

själv pallar ja inte ens fota på utställningar.. de e ju bara bilar.. liksom inget märkvärdigt..

Sök