3753
Sök

nån har bytt lösenord på min msn !!

278 Inlägg
9 april 2007
Trådstartare
aa igår på kvällen så ändrade nån jävel mitt lösenord på min hotmail och jag  gorde dne för 5 år sen så jag kommer ju inte ihåg va hemliga frågan är !!!!!!!1 nån som har nån aning om det går o göra på nått annat vis =? !
snälla hjälp

Muttley
9 april 2007
jag vet tyvärr inte hur man gör men här är lite annan info big_smile

Allmänt
Ämnet är fritt i princip så länge det hålls inom ramarna motorfordon och inte passar in i någon av de övriga kategorierna.

Offtopic
Här kan du diskutera allt som inte har med bilar att göra.

278 Inlägg
9 april 2007
Trådstartare
aha sorry då tongue hehe

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
9 april 2007
Svara på din hemliga fråga, om inte hackern redan ändrat den.
Det är oftast så man hackar emails ( döm mej inte nu ;p)

EDIT, såg inte att du inte kunde din hemliga fråga.
Då vet ja inte hmm
Senast redigerat av Waho (9 april 2007)

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

3 113 Inlägg
9 april 2007
finns nog ingen annan väg än "den hemliga frågan" som jag personligen är skit löjlig... hur ska man kunna komma ihåg det egentligen? man måste ju stava det exakt som man har svarat och allt.. hmm jobbigt

Semper Fi

Stålmannen
465 Inlägg
9 april 2007
Inte roligt att höra. Hade en inne på min förut, dock böt personen inte lösenord. Men personen raderade en del kontakter och skrev lite skit till en del kontakter. Jäkligt obehagligt och frustrerande.

Maizer
9 april 2007
Har du loggat in på nån annans dator? Tagit emot nån fil som slutar på .exe? Du kan ju ha en keylogger t ex på datorn. Inte så många andra sätt för nån att byta ditt lösenord..

278 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
jag har logga in på andra datorer men jag har inte tagit imot nån exe fil .

aja skit samma nu har gort en ny men endå j.,vlit jobbit o bli av me alla kontakter man hade o får sitta o adda om alla !

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
10 april 2007
BMW635_Robban skrev:
eleaken skrev:
aa igår på kvällen så ändrade nån jävel mitt lösenord på min hotmail och jag  gorde dne för 5 år sen så jag kommer ju inte ihåg va hemliga frågan är !!!!!!!1 nån som har nån aning om det går o göra på nått annat vis =? !
snälla hjälp

Vad ska vi göra åt saken på ett forum för bilar?

De kan ju finnas bil OCH data intresserad folk på garaget? smile.

Som kanske vet något sätt? smile
Senast redigerat av THEBADGUY (10 april 2007)

Allt för den där jävla hatten!

Maizer
10 april 2007
Om du loggat in på kompisars msn kan det ha varit en "skenmsn" eller vad man ska säga, du kommer inte in, men den sparar ditt lösenord och msn namn. Men de finns ju en hel del program  behöver ju inte va precis ett sånt..

278 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
bmw635_robban  : om du inte har nått annat o säga så kan du skita i o skriva .det kanske finns nån som :maizer som har försökt hjölpa mig eller a berätta lite iaf wink

tack för hjälpen maizer

470 Inlägg
10 april 2007
det borde väl gå att ringa till microsoft...

Och fråga om dem kan lösa det på nått sätt?

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

278 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
jag tittade på deras sida men jag hittade inget nummer eller hotmail , hmm men jag ska kika på det igen nu smile

Kettunen
10 april 2007
Skapa en ny då?

278 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
jag har gort det men det skulle va kul om man kunde få tilbaka den andra me alla kontakter på ,

278 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
aa jag lipar för fullt tongue

hahaha va troru

Knegare
718 Inlägg
10 april 2007
Om jag inte är helt ute och cycklar ska du kunna ringa någon stans beroende på vad du använt för @... Har för mig att hotmail iaf ska ha någon sån support, och om du gjorde msnen för 5år sen lär det ju vara riktigt stor chans att det är blabalbla@hotmail.com smile

Hoppas det löser sig..

Precis! Tex jag har massa intressen sjukt spridda så gnäll inte på snubben som ville ha hjälp med datorn här!: )

THEBADGUY skrev:
BMW635_Robban skrev:
eleaken skrev:
snälla hjälp

Vad ska vi göra åt saken på ett forum för bilar?

De kan ju finnas bil OCH data intresserad folk på garaget? smile.

Som kanske vet något sätt? smile

William 2009-02-20

278 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
tack smile jag skickade mejl till deras support och där fick man trycka i massa vad man hade för problem och då stog det typ ; tagit min msn tongue så då skrev jag va som hänt oså så får vell se om jag får nå svar annars är d bara o ringa big_smile

3 113 Inlägg
10 april 2007
man får ju hoppas på det bästa smile

Semper Fi

278 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
mm big_smile jag fick svar på mejlet och det va en tjej . som skrev massa och sen att hon ville veta vad ja hette o massa sånt så då svara jag på d och sen skulle hon se om det verkligen vad jag som hade hotmailen , skulle typ kolla ip  så ja man får hoppas på det bästa nu big_smile

Sök