Och audi som brukar ha rätt många fel på sina bilar Tex a4... hur många har inte haft den på mullers utan att dom har kunnat fixa den?
Spindel lederna på A4a är ett kapitel för sig men problemet är borta i och med 2002 års modell.. Det är även ett ganska känt fenomen på BMWs e36 serie...
Förövrigt finns det ganska många feta Audis också och även BMW men dessa var ju inte så speciella på bilderna tycker jag personligen..
Så du menar den där HGV är Fet? Jo tjena! Hallå, Audi gör inga feta bilar, det är ett välkänt fenomen. Hur fet ser den värsta Audin i originalskick, direkt från fabrik ut? T.o.m en vanlig 320i sedan är ser fetare ut original. Sen att ha mage och jämföra M3:orna i länken mot Audi oavsett modell låter jag vara osagt! Det enda på den Audin är fet är fälgarna och de kan alla tillverka!
Absolut håller med gtvpitbull!!! Finns feta Audi´s bmw o merca o massa andra bilar för den delen också. Löjligt o säga nåt annat. Dem här är läckra iaf anor ifrån Grupp B bilarna http://xds.sugen.org/race/gallery/view_ … d=PICT0018
Så du menar den där HGV är Fet? Jo tjena! Hallå, Audi gör inga feta bilar, det är ett välkänt fenomen. Hur fet ser den värsta Audin i originalskick, direkt från fabrik ut? T.o.m en vanlig 320i sedan är ser fetare ut original. Sen att ha mage och jämföra M3:orna i länken mot Audi oavsett modell låter jag vara osagt! Det enda på den Audin är fet är fälgarna och de kan alla tillverka!
Ta och kolla på skillnaden mellan en S4 och RS4, även S6 och RS6 Så ser du hur mycket skärm breddade och anorlunda dom ser ut, det är faktiskt mer synliga förändringar på Audis RS modeller än vad det är på BMWs M modeller. bara så du vet.