3392
Sök

"Drömtjej""

Nissan Freak
67 Inlägg
29 juli 2007
Malm3n skrev:
Jessica Alba:D mer än så behöver jag inte säga:D

Ja det stämmer...

379 Inlägg
29 juli 2007
Var så j#vla längesen så man tar vad som finns på marknaden känns det som... Två bröst och ett blodomlopp så är jag nöjd

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"

Toker
491 Inlägg
29 juli 2007
vad menas med "drömtjej" ?
Menar du/ni utseende elr. den man verkligen vill ha ?
alla dessa kändisar är ju bara något vackert att titta på, men hur många av dom är det som lockar en utöver det ?

Drömtjejen lär väl vara den man vill leva med resten av livet..
Mina funderingar så här på kvällen..   smile

Toker Jr 081102

793 Inlägg
29 juli 2007
Hm, kanske skulle försöka va seriös iaf.

Hon ska va brunnet, ha underbara ögon som man kan stirra in i och aldrig hitta någon botten i, snäll, omtänksam, possitiv, en kropp som jag gillar big_smile långt hår, smart fast ändå smått flummig! Lagom spontan och hon ska ha självförtroende (dock inte för mycket)

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

Professor
126 Inlägg
29 juli 2007
Trådstartare
Supratok skrev:
alla dessa kändisar är ju bara något vackert att titta på, men hur många av dom är det som lockar en utöver det ?

(tips) Läs första inlägget så får du svar på din fråga...

3 627 Inlägg
29 juli 2007
Aerodynamik skrev:
Tilde Fröling är hetast enligt mig cool

Sett henne i nya Moore ? ( elr FHM? aja, nån sån rolig tidning iallafall wink )

Jo shit pommes frites .. hon e het roll

volvo945a skrev:
stå ut med mig när jag är mindre underbar

E d när du e osminkad då? tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Toker
491 Inlägg
29 juli 2007
calibran skrev:
Supratok skrev:

(tips) Läs första inlägget så får du svar på din fråga...

haha..   I see...
Missade det totalt..  yikes

Toker Jr 081102

SQ
1 343 Inlägg
29 juli 2007
har redan min, så varför dreggla över andra?  vissa har de bra!

Ljudnörd!

83 Inlägg
29 juli 2007
AttackMedic skrev:
Var så j#vla längesen så man tar vad som finns på marknaden känns det som... Två bröst och ett blodomlopp så är jag nöjd

haha... låter kravlöst de... haha

har kontroll

645 Inlägg
29 juli 2007
Ooooh nej, inte nån snyggast-tråd. 92% av bilderna visade i tråden (obs, jag har inte tittat men kan tänka mig) är bilder på översminkade kändisar med efterredigeringar osv osv.

Jag har en ganska hög gräns när de gäller snygghet men jag kan också ramla in och bli kär i folks personligheter och en tjej som alltid är positiv och glad (och självklart supersöt) skulle vara min drömtjej. En tjej som uppskattar det man gör osv.

Proljece?
1 464 Inlägg
29 juli 2007
Måste faktiskt säga att jag har hellre en snygg brud som jag tycker är söt/snygg utan 40lager brunkräm och smink. Än att visar mej på stan med en ful brud som måste spackla sönder sej med 40lager brunkräm xD

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

645 Inlägg
29 juli 2007
B4Biatch skrev:
M1cha skrev:
Ooooh nej, inte nån snyggast-tråd. 92% av bilderna visade i tråden (obs, jag har inte tittat men kan tänka mig) är bilder på översminkade kändisar med efterredigeringar osv osv.

Jag har en ganska hög gräns när de gäller snygghet men jag kan också ramla in och bli kär i folks personligheter och en tjej som alltid är positiv och glad (och självklart supersöt) skulle vara min drömtjej. En tjej som uppskattar det man gör osv.

Finns brudar utanför kändisskapet som är översminkade också ;P.
Min pojkvän föll för mina ögon, o utseende överhuvudtaget hehe, men även för att jag är hjälpsam, generös och bryr mig nog alldeles för mycket om folk som har det lite sämre än mig. Sen att man gillar att laga mat, tvätta och städa är nog inte minus ^^

Självklart finns det översminkade brudar, bara att gå utanför dörrn... Därför jag inte gillar den där riktiga "porr"-looken som ca 80% av jordens män gillar; stora brillor som täcker halva ansiktet, 52 lager brunkräm och porrblondering. Är väl kanske därför man raggar så lite på krogen...

Nej, jag gillar mer söta "girl-next-door"-tjejer som inte behöver en massa produkter för att känna sig hel. Roliga, söta och händiga tjejer som kan ta vara på sig själv... Men de e ju jag de. smile
Senast redigerat av M1cha (29 juli 2007)

terazzi
29 juli 2007
M1cha skrev:
B4Biatch skrev:
M1cha skrev:

Finns brudar utanför kändisskapet som är översminkade också ;P.
Min pojkvän föll för mina ögon, o utseende överhuvudtaget hehe, men även för att jag är hjälpsam, generös och bryr mig nog alldeles för mycket om folk som har det lite sämre än mig. Sen att man gillar att laga mat, tvätta och städa är nog inte minus ^^

Självklart finns det översminkade brudar, bara att gå utanför dörrn... Därför jag inte gillar den där riktiga "porr"-looken som ca 80% av jordens män gillar; stora brillor som täcker halva ansiktet, 52 lager brunkräm och porrblondering. Är väl kanske därför man raggar så lite på krogen...

Nej, jag gillar mer söta "girl-next-door"-tjejer som inte behöver en massa produkter för att känna sig hel. Roliga, söta och händiga tjejer som kan ta vara på sig själv... Men de e ju jag de. smile

WORD på det, bästa sagt i denna tråden smile håller med dig helt där!!

83 Inlägg
29 juli 2007
mm... Själv så vill jag att "min kille" ska ta mig helt för den jag är och vill vara.. jag kan vara rättså nojjig på d där med att gå osminkad o sånt... Ja kan göra de men mår inte bra när jag gör d.. men d är ju mitt problem, något som blivit förvrängt i mitt huvud men d är klart att d drabbar ju den jag e i hop med...

har kontroll

645 Inlägg
29 juli 2007
volvo945a skrev:
mm... Själv så vill jag att "min kille" ska ta mig helt för den jag är och vill vara.. jag kan vara rättså nojjig på d där med att gå osminkad o sånt... Ja kan göra de men mår inte bra när jag gör d.. men d är ju mitt problem, något som blivit förvrängt i mitt huvud men d är klart att d drabbar ju den jag e i hop med...

De e ju inte så att jag inte skulle kunna vara ihop med en tjej som sminkade sig varje dag men skillnaden är stor mellan vanligt smink (nu kan jag inte alla sminkprodukter men mascara, rouge(?), puder osv är ju en del av varje tjejs vardag på 2000-talet...) och när tjejer översminkar sig själv, sminkar sig så mycket att de knappt ser ut som samma tjej när man tvättat bort det har det gått för långt enligt mig.

De flesta tjejer är ju söta med lite eller inget smink alls, det handlar bara om självförtroende i botten. :-)

mvh
Senast redigerat av M1cha (29 juli 2007)

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
29 juli 2007
MIn drömtjej m,åste nog vara Angela Gossow sångerskan i Arch enemy, snygg som få, men en röst som en ärkedemon ... grrrr t o m min bil tänder på alla 32 ventiler o cylindrar o helvete när steron går lös med arch enemy - my apocalypse

http://www.centurymedia.com.br/images/b … rchpic.jpg

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

83 Inlägg
29 juli 2007
svar till M1cha

mmm förstår vad du menar..
Tror nog att du skulle sätta in mig i den kategorin av folk som sminkar sig för mycket... Men grejen är den att jag tycker att det finns flera olika sätt att sminka sig mycket på...
Jag får jätte ofta beröm (inte för o skryta) av folk för hur jag sminkar mig. Frågar typ om jag jobbar m de.. Jobbar i restaurang, där man verkligen ska ha låg profil.. vilket jag inte har, men har lyckats komma undan med det ändå... Anledningen till att jag inte trivs med att gå osminkad är väl just d att jag inte ser ut som riktigt samma person.. Fast d är klart, när jag va ihop med förra killen bodde vi ihop i ett år.. o klart jag inte va sminkad hela tiden (hur skulle man se ut i hyn då..?) o han tyckte ju jag va söt endå å så men... som du skrev så har d m självförtroende o göra... D är väl d som är problemet...  Ohh shit, känns som jag inte riktigt håller mig till ämnet i den här tråden... sorry alla som läser
Senast redigerat av volvo945a (29 juli 2007)

har kontroll

645 Inlägg
29 juli 2007
volvo945a skrev:
svar till M1cha

mmm förstår vad du menar..
Tror nog att du skulle sätta in mig i den kategorin av folk som sminkar sig för mycket... Men grejen är den att jag tycker att det finns flera olika sätt att sminka sig mycket på...
Jag får jätte ofta beröm (inte för o skryta) av folk för hur jag sminkar mig. Frågar typ om jag jobbar m de.. Jobbar i restaurang, där man verkligen ska ha låg profil.. vilket jag inte har, men har lyckats komma undan med det ändå... Anledningen till att jag inte trivs med att gå osminkad är väl just d att jag inte ser ut som riktigt samma person.. Fast d är klart, när jag va ihop med förra killen bodde vi ihop i ett år.. o klart jag inte va sminkad hela tiden (hur skulle man se ut i hyn då..?) o han tyckte ju jag va söt endå å så men... som du skrev så har d m självförtroende o göra... D är väl d som är problemet...  Ohh shit, känns som jag inte riktigt håller mig till ämnet i den här tråden... sorry alla som läser

Klart att detta inte är offtopic, du är väl en drömtjej. :-) Och som du säger finns det ju många sätt att sminka sig mycket på och om jag skulle placera dig i den kategorin kan inte jag bedöma av en eller kanske 10 bilder. Det är det vardagliga som bestämmer (i mina ögon). Men du är säkert jättesöt utan smink också eller bara "lite" smink, bara det att du inte vågar visa det. Chicken! :p
Senast redigerat av M1cha (30 juli 2007)

266 Inlägg
29 juli 2007
TSQ skrev:
diamond_ skrev:
nicke_b2 skrev:
Men det beror ju på att det e det första man ser!!! man kan ju inte se om den man ser på har bra personlighet!!?? Men det e bra skumt att vi e så ytliga! men min fröm tjej skulle inte ha stora boobs!! varför e alla så besatta av det??
Drömtjej= när du hittar nån som har en själ och personlighet som du har!!

mvh niclas

Du kunde inte ha sagt det bättre.. min tjej har kanske inte stora boobs, men den personligheten bruden har asså.. och att hon pallar med mig dag in och ut..

och älskar henne ännu mer nu när hon ska köpa fälgar till mig på fredag... hehehe...

Så gott folk... Jag har fångat min drömtjej...

personligheten som räknas?

det är lika sant som att storleken inte har någon betydelse.

En liten penis e ochså ett handikapp!! och dessutom dehövs bara 7 cm för att kvinnan ska få maximal njutning!

mvh niclas

645 Inlägg
29 juli 2007
TSQ skrev:
diamond_ skrev:
nicke_b2 skrev:
Men det beror ju på att det e det första man ser!!! man kan ju inte se om den man ser på har bra personlighet!!?? Men det e bra skumt att vi e så ytliga! men min fröm tjej skulle inte ha stora boobs!! varför e alla så besatta av det??
Drömtjej= när du hittar nån som har en själ och personlighet som du har!!

mvh niclas

Du kunde inte ha sagt det bättre.. min tjej har kanske inte stora boobs, men den personligheten bruden har asså.. och att hon pallar med mig dag in och ut..

och älskar henne ännu mer nu när hon ska köpa fälgar till mig på fredag... hehehe...

Så gott folk... Jag har fångat min drömtjej...

personligheten som räknas?

det är lika sant som att storleken inte har någon betydelse.

Låt mig gissa, du prenumererar på Moore/Slitz eller FHM och har affischer med Victoria Silvstedt eller en playboy-bunny. Att säga att personligheten inte räknas är, för mig, väldigt ytligt.

Sök