Jag måste nog säga min flickvän, dels för att hon orkar med mig, men även för att hon är det vackraste som finns.. Iaf enligt mig.
Annars så är en tjejpolare riktigt het, dock klickade det inte när jag var singel! Nu är hon singel och vill dejta.. Men sånt gör man ju inte bakom ryggen på flickvännen...
Tack för den du! En tjej med självförtroende å du trycker ner de! Du visar då ingen respekt!
Håller med helt och hållet. Ge fan i o trycka ner folk i skiten. Visa lite respekt
Kunde inte sagt det bättre själv!! Tänk hur lätt du sårar nån här? oavsett om du känner personen lr inte i fråga!! tycker hon e fin hon simple as that, men folk dömmer ju hela tiden.. ibland är det bra o tänka efter en extra gång innan man öppnar munnen.. o nej,tro inte jag är en moralkärring nu.. men sen handlar det om smak med så, o finns säkert skitmånga som anser man e asful o minst lika många som anser man är het som faaen
Jag måste nog säga min flickvän, dels för att hon orkar med mig, men även för att hon är det vackraste som finns.. Iaf enligt mig.
Annars så är en tjejpolare riktigt het, dock klickade det inte när jag var singel! Nu är hon singel och vill dejta.. Men sånt gör man ju inte bakom ryggen på flickvännen...
Har man hamnat i kompisfacket är det jävligt svårt att ta sig därifrån ivf
Tja... min drömtjej på utsidan är utan tvekan Angelina Jolie:P innan hon blev sådär läskigt tok smal som hon e nu...
Å min drömkille har jag redan hittat! Det e Kimme, jockecruiser! Helt otroligt vad fantastisk den människan är! Å nästan ännu mer otroligt att han står ut med mig....å mitt humör....:S Men vi e nog nästan lika tokiga båda två...hehe.. Kramar på dig!
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Det var bild på Pirat tjejen... Keira Knightley (stavas det så?) ! Nåväl. Hon är väldigt fin! Sen nämnde nån något om humor... Och det är nog den viktigaste egenskapen. Skratta ska man göra!!