3801
Sök

Ökar Effekt vad kan detta vara? Bullshit eller Sant?

*GULAN*
647 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
http://www.tradera.com/_20HK_AUDI_80_10 … n-42005902

Kolla på denna länken ovan och säg vad ni tycker.
Vet inte om detta är sant el bullshit.

SLK
610 Inlägg
11 april 2007
bullshit! har haft en sån smile

*GULAN*
647 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
alminjo skrev:
bullshit! har haft en sån smile

Jazzå vad är det för nåt då....vad gör den?

140 Inlägg
11 april 2007
Jag är tveksam på att det skulle funka.. De nämner ju aldrig nånting om vad det egentligen är för något eller var den ska monteras.. Sen som det står längst ner : Vid köp av 2st=400kr medans en kostar 250kr tongue det borde väl bli billigare om man köper fler ? tongue

SLK
610 Inlägg
11 april 2007
den gör inget men den "gör" så att du får mer luft...

1 752 Inlägg
11 april 2007
Volvdin skrev:
Jag är tveksam på att det skulle funka.. De nämner ju aldrig nånting om vad det egentligen är för något eller var den ska monteras.. Sen som det står längst ner : Vid köp av 2st=400kr medans en kostar 250kr tongue det borde väl bli billigare om man köper fler ? tongue

Haha vet inte riktigt hur du räknar men enligt mina beräkningar så blir 250+250=500! Vill inte vara nån besse men tyckte att det var lite smålustigt:P

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

*GULAN*
647 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Volvdin skrev:

Haha vet inte riktigt hur du räknar men enligt mina beräkningar så blir 250+250=500! Vill inte vara nån besse men tyckte att det var lite smålustigt:P

Men om du kollar på länken längst upp så ser du att ifall man köper två st så kostar det 400 kr. Det var det Volvoid menade.

DFFL
9 020 Inlägg
11 april 2007
mr_persiano skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Volvdin skrev:

Men om du kollar på länken längst upp så ser du att ifall man köper två st så kostar det 400 kr. Det var det Volvoid menade.

Och det blir det, men med Volvdin:s matte så blev det tydligen itne så tongue
Senast redigerat av FireTraXX (11 april 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

*GULAN*
647 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
FireTraXX skrev:
mr_persiano skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Och det blir det, men med Volvdin:s matte så blev det tydligen itne så tongue

Hummm.....oki....Men vad äär detta för grej egentligen???

4 767 Inlägg
11 april 2007
Lurar motorn att den är kall, det är som att alltid köra med choken lite utdragen på en förgasarbil.

Bilen drar mer soppa och går sämre helt enkelt.

Bullshit.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

845 Inlägg
11 april 2007
haha vad värdelöst
BULLSHIT!

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
11 april 2007
LOL 250:- för ett kontaktstycke,ett motstånd och lite papper.

Diesel is the blood of satan.

Solfilmsmontör
947 Inlägg
11 april 2007
Dom hade ju en bänk uppe på elmia. Skulle ju nästan bänkat bilen före man satt dit denna modul och efter, för att verkligen se om de blir någon skillnad. Och sen skickat bänk pappret till han som sålde varan.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Någon Form Av Proffs
214 Inlägg
11 april 2007
Men det låter som om det skulle funka!!!
Jag läste om en en gång som sålde en alu vinge som gav 25 hästar extra!!!!

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!

47 Inlägg
11 april 2007
dudde008 skrev:

Det finns då ingen alu-vinge som ger 25hk!!lol

*GULAN*
647 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
Kornz skrev:
Dom hade ju en bänk uppe på elmia. Skulle ju nästan bänkat bilen före man satt dit denna modul och efter, för att verkligen se om de blir någon skillnad. Och sen skickat bänk pappret till han som sålde varan.

Ja det hade varit coolt och testa detta.

Men det pekar ju åt att det är bullshit.

preem pump
836 Inlägg
11 april 2007
dudde008 skrev:

jo men det tror jag oxå för när jag satte dit mitt luftfilter så fick jag minst 30hk mer
big_smile

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

Busdriver
389 Inlägg
11 april 2007
ja men ni vet väl hur det funkar?!

klistermärken från kända japstrimmare= 5hk per märke
Neon=20hk
stor vinge=minst 30hk och är det dessutom kolfiber på den så kan man lägga på ett antal hk till
öppet luftfilter=30hk
japsdämpare=20hk
och beroende på hur mycket luft "bodykittet" fångar så kan man få allt mellan 40 och 50hk!
Stolsöverdrag från jula med drakar på ger ju massor med effekt det vet ju alla wink

*GULAN*
647 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
Edman skrev:
ja men ni vet väl hur det funkar?!

klistermärken från kända japstrimmare= 5hk per märke
Neon=20hk
stor vinge=minst 30hk och är det dessutom kolfiber på den så kan man lägga på ett antal hk till
öppet luftfilter=30hk
japsdämpare=20hk
och beroende på hur mycket luft "bodykittet" fångar så kan man få allt mellan 40 och 50hk!
Stolsöverdrag från jula med drakar på ger ju massor med effekt det vet ju alla wink

Haha....håller med....Det var bra sagt....

Sök