2206
Sök

vad köper man till flickvännen?

SAABlare
190 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
HJÄLP!!!  Hon fyller år på lördag! Vad f-n ska jag köpa? 
Kom med tips! gärna roligare grejor! då jag alltid köpt smycke och sånt larv innan.

/////Johan

Mja Mjo! Så kan de gå!

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
11 april 2007
Kenwood skrev:
HJÄLP!!!  Hon fyller år på lördag! Vad f-n ska jag köpa? 
Kom med tips! gärna roligare grejor! då jag alltid köpt smycke och sånt larv innan.

/////Johan

Sånt är nåt av det svåraste som finns.. :S  min fyller år några dagar före jul så jag måste hitta på minst två presenten inom ramen av en vecka.. :S tur att det är några daga kvar till jul big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

1 196 Inlägg
11 april 2007
Min flickvän fick en sminkkurs på makeupstore. Kostar ca 500 spänn, och då får hon råd om hur hon ska sminka sig. Samt får köpa produkter för 500kr...

Inte för att min tjej behöver smink, men ändå..

SAABlare
190 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
hehe stackars dig! big_smile  ja helt omöjligt! big_smile
vad har du köpt innan då?  inte copyright va? tongue

Mja Mjo! Så kan de gå!

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
11 april 2007
jag gav min flickvän ett presentkort på en proffs sminkning och fotografering på atilje..

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

671 Inlägg
11 april 2007
master_lars skrev:
Min flickvän fick en sminkkurs på makeupstore. Kostar ca 500 spänn, och då får hon råd om hur hon ska sminka sig. Samt får köpa produkter för 500kr...

hehehe nästan upp till bevis på den wink

ta med henne på nån upplevelse... bio e ju en klassiker men museum eller vad som helst... åk å gör nått tillsammans... alltid trevligt

Second is the first loser

SAABlare
190 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
master_lars skrev:

lars: ofan den var rätt bra!  tack!

men fler tips är välkommna! fyller år fler gånger tyvärr tongue

Mja Mjo! Så kan de gå!

945 Inlägg
11 april 2007
Jag köpte en kamera åt tösen i 20-års present.Taktik handla kallas det.Köp nåt i samma prisklass som du själv önskar dig. Fick en jacka i utbyte=)

SAABlare
190 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
kohler skrev:
ta med henne på nån upplevelse... bio e ju en klassiker men museum eller vad som helst... åk å gör nått tillsammans... alltid trevligt

ja de också hade tänkt lite på det vill se filmen "300" ( kanske inte bra val) big_smile fast 90 spänn hehe blir väl besviken

Mja Mjo! Så kan de gå!

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 april 2007
en resa kanske till ett spa i två veckor me full service

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
11 april 2007
köper alltid parfym lol

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

SAABlare
190 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
Sir_x skrev:
Jag köpte en kamera åt tösen i 20-års present.Taktik handla kallas det.Köp nåt i samma prisklass som du själv önskar dig. Fick en jacka i utbyte=)

jag önksar mig förstärkt v-låda big_smile nä vars smart men komma på nåt sånt me då?  som du hör har jag ingen fantasi eller något.

Mja Mjo! Så kan de gå!

136 Inlägg
11 april 2007
i slutändan handlar det inte om vad det kostar dig i reda pengar.

ha kul tillsammans, laga mat och pyssla om henne, fast det är ju så det ska vara alltid. köp inget till födelsedagen utan ge henne något mer spontant mitt i året eller något, det tar bort pressen som födelsedagar sätter på en.

själv skaffar jag prylar som människor i min omgivning verkligen behöver, och så ger jag bort det när jag fått tag på det, roligare i min värld, men jag är ju också galen...

SAABlare
190 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
ironhead skrev:
en resa kanske till ett spa i två veckor me full service

mm det skulle jag me men fan kan inte ta ledigt från jobbe på några månader nu :S

Moser: hehe gjort det ett tag me big_smile

Mja Mjo! Så kan de gå!

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
11 april 2007
Vad tycker hon om?
Köra gocart, hoppa fallskärm, rida islandshäst, åka på dagsspa, få sminkrådgivning?

Sen kan sättet som du ger presenten henne på också spela in. Du kan ju skriva massa ledtrådar md lappar och lägga på massa ställen och sen får hon presenten.

Gör ngt personligt om ni varit tillsammans länge, gå och ta kort på er två tillsammans eller vad som helst. Finns miljoner saker ju tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

LicensSvetsare
280 Inlägg
11 april 2007
Är det ingen här som tänker??  Givetvis sa du köpa något som du själv vill ha!
Grattis älskling här får du!  Nya PS3, bra va?   

Hehe skämt å sido, det är jävligt svårt, tråkigt som fan med parfym, glitter osv, får panik varje år!

Slår man yxan i båten får man ro som fan!

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
11 april 2007
En stor buket roda rosor o en middag! 20styck men inga sketar från lokala macken!
Det slår alltid!
Visst, kan vara lite dyrt men det kan vara "kört" för dig den kvällen... big_smile

Whitetrash
589 Inlägg
11 april 2007
Köp henne en bil som är fetare än dina...så du blir tvungen att köpa mer styling till dina smile
Senast redigerat av __Marcus (11 april 2007)

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

Living in the fastlane
128 Inlägg
11 april 2007
Massage och en fin middag på kvällen på en restaurant wink

263 Inlägg
11 april 2007
Tjena! Köper alltid parfym! tongue

Volvo-Real-Power!

Sök