2803
Sök

DragsterAudio?

56 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
Hej. Ja undrar om det är någon som spelar med eller har spelat med dragsterAudio? Funderar på att köpa. Tänkte höra om det var någon som visste om det var bra grejor eller ren skit. hade tänkt mig 12" basen (DWC 228) Tack på för hand.. MVH DanneXx
Senast redigerat av DanneXx (12 april 2007)

494 Inlägg
12 april 2007
DanneXx skrev:
Hej. Ja undrar om det är någon som spelar med eller har spelat med dragsterAudio? Funderar på att köpa. Tänkte höra om det var någon som visste om det var bra grejor eller ren skit. hade tänkt mig 12" basen (DWC 228) Tack på för hand.. MVH DanneXx

jag har en behöver duktigt med effekt, är som bra tryck i den mvh

jag är hård som sten

137 Inlägg
12 april 2007
den basen är riktigt bra, bara man har ett vettigt steg att driva den med.

Det finns inget som heter FÖR mycket bas......

56 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
Okey gott. något att rekommender då? Det svåra är att hitta ett slutsteg som pallar.. : )Några förslag ?

137 Inlägg
12 april 2007
DanneXx skrev:
Okey gott. något att rekommender då? Det svåra är att hitta ett slutsteg som pallar.. : )Några förslag ?

Jag tror att två sånna här skulle bli bra smile http://bildradiohuset.ehandel.net/sv/ar … er_daa2201
En på varje spole smile

56 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
tack tack.. smile Dem passar utmärkt ju.

137 Inlägg
12 april 2007
DanneXx skrev:
tack tack.. smile Dem passar utmärkt ju.

Det finns ju lite billigare steg med i den serien smile Alltid lite kul att ha allt i samma märke smile

56 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
Jo det är ju sant.. Men Om det ska ju va det ett steg som klarar av basen. annasr kan man ju lika gärna köpa andra känns det som hehe.

Sök