Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Audi 1910-2007 97 år
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Hittade baklampor och blinkers till din golf III på www.hova.com
Audi 1910-2007 97 år
Tycker att dem från Jula är snyggare har sådana på min Audi. Vi har köpt dem ifrån Biltema till Skodan.
Audi 1910-2007 97 år
ehh.. Nä, Trådskaparen _LINUS_ bil så klart! ...varför skulle jag menat din bil när jag svara på en annan persons tråd? :-S *förvirrande* men kanske finns till din bil där oxå...
ehh.. Nä, Trådskaparen _LINUS_ bil så klart! ...varför skulle jag menat din bil när jag svara på en annan persons tråd? :-S *förvirrande* men kanske finns till din bil där oxå...
nope då ber jag om ursäkt trodde att du syftade på mitt tidigare inlägg där jag skrev (att trådskaparen har ganska lätt att hitta styling till sin bil och att jag har det värre... (ursäkta om jag får andra att bli förvirrade, sanningen är att det antagligen är jag som är mest förvirrad)
Senast redigerat av Inkster (16 april 2007)
Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?
nope då ber jag om ursäkt trodde att du syftade på mitt tidigare inlägg där jag skrev (att trådskaparen har ganska lätt att hitta styling till sin bil och att jag har det värre... (ursäkta om jag får andra att bli förvirrade, sanningen är att det antagligen är jag som är mest förvirrad)
fan va mkt bra grejjer..tack så jätte mkt..! får spana lite grann å se om ja kan få till de..ska väl slänga in några bilder me så ni alla kan få se hur pärlan ser ut..