Teres skrev:
Tjoho!
Jag har sätt ut en stilren vinge
på minner lite i formen om bmws tidigare m-tech2 vingar till e30 men endå inte
Finns en här på forumet som har en moterad på sin 325 e46. Vad vingen heter vet jag ikke men jag har spanat på den sen jag köpte bilen. Men när jag så den på en annan bil. Nu vet jag att de kommer göra sig helt rätt.
Jag har tänkt låta lackaren lacka mina njuar i blanksvart. Eftersom den endå ska in för lack av framskär och huv, så då tänkte jag ta lite mer småsaker på samma gång. Svarta njurar finns det lite överallt men jag tycker inte de är värt och lägga 800-900. När man kan lacka orginla mycket biligare.
på 325an min pillade jag bort kromet och lackade sen på det svarta under. På den tiden fanns det inte svarta njurar och köpa i sverige till gamlisarna.
Det blir angeleyes ringar så behåller jag orginal xenon lyktorna. Köpte sånna ringar för över 3 år sen till 325an . sen har dom bara legat i ett skå och blivit bort glömmda. Ska sätta lillebror på monteringen av dom. skulle nog bli kortsluting om jag skulle försöka
Mvh
okej, vars här hittar man den bilen *nyfiken*
, sant går d göra billit så ska man göra d.. så länge d blir klass på grejerna..
haha, ja då e d nog dax att ta ut dom ur skåpet å be han montera dom
lycka till med allt!
// Machin
"I de blindas rike , är den enögde Kung"