tror inte att man får tag på en NSX för 150-200 000 kr tyvärr, iallafall inte här.. i tyskland vet ja inte hur priset ser ut på dom men.. därimot finns de ju bra kompliment till den bilen, Lotus esprit NA/turbo, Opel Speedster, Lotus Elise etc
sen finns ju som sagt Evo, Subaru, Nissan Skyline, Nissan 200 etc, kan få en helt ok Porsche oxå runt dom pengarna.
i tyskland kan du säkert få tag på en fin e46 M3 oxå. Har man råd med servicen kan de ju va värt att leta efter en MB SL 600 v12 oxå
men "sportbilar" finns ju i alla möjliga former och uppfattningar så de e svårt att specifiera rakt av..
jag skulle ha köpt mig en Toyota Supra för dom pengarna.. eller om man gillat att mecka så kan man fixa en 200SX S13 och fixa mycket i både motorn och utanpå
S2000 är väl väldigt prisvärd och kul? Själv tycker jag ju att sportbilar ska vara tvålkopps- eller kilformade och gärna mer eller mindre tvåsitsiga, så Subaru och de här som nämnts räknar jag inte till sportbilar hur trevliga de än må vara?
Porsche Boxster, en 97-98?. Ingen prestandavagn men väldigt trevlig och bra kvalité. 0-100 på runt 7 sekunder. Bra väghållning och jättekul på kurviga vägar.
Porsche Boxster, en 97-98?. Ingen prestandavagn men väldigt trevlig och bra kvalité. 0-100 på runt 7 sekunder. Bra väghållning och jättekul på kurviga vägar.
De låter som en bra idé e lite sugen på något som ser ut som typ Opel speedster lr Boxster, kanske även z4...
Ta du en koll på Honda S2000. Det är riktigt trevliga bilar. Om du vill ha en sportbilscab med ett riktigt skönt motorljud så rekomenderar jag den. Dessutom får du en japansk sportbil som är nästintill problemfri. Hade jag de pengarna skulle jag köpa en med det samma.
S200 är väl väldigt prisvärd och kul? Själv tycker jag ju att sportbilar ska vara tvålkopps- eller kilformade och gärna mer eller mindre tvåsitsiga, så Subaru och de här som nämnts räknar jag inte till sportbilar hur trevliga de än må vara?
// Ellen
Men en S2000 är det??
Frågan är väl VAD han ska ha bilen till.? Ska han ha plats till mer än sig själv?
Team PowerSlide
Subaru Impreza WRX STI -02 Drift Edition