2949
Sök

Brud Fenomen!!

266 Inlägg
19 april 2007
simpann skrev:
Maizer skrev:
Lone Star skrev:
Tss.. klart ni gillar det tongue

Sitta och klaga över att det är för många lättklädda damer... var är det för fel på er? smile

Kan inte annat än hålla med.  Vart har ni kuken grabbar?

haha så jävla rätt tongue

Vart vi har kuken? ja du mellan bena! men du kanske har svårt att hitta den utan att ha stånd verkar det som?!wink men va fan till topic! Jag tycker så här: är jag på en bilmässa e jag där för att se på bilar och inte på brudar, men inte för att jag inte gillar att se på lättklädda damer, men man e där för bilarnas skull! det e ju ungefär att som att se en porra och så kommer det bilar och sladdar framför!! Man vill ju se det man betalat för!!
Men jag tycker det inte e fel för det att ha brudar framför bilen, men bilen borde vara i fint skick och så absolut! men de får gjärna vara lämpligt klädda, alltså inte string och push up, utan ett par tajta byxor, ett par skor och behå och nån halvtajt t shirt(top på tjej språk), alltså smakligt! de som var i vs motors monter var riktigt osmakliga tyckte jag!! men den som var i gatebils monter var riktigt läcker! Och de som annars brukar va värst med lättklädda damer!!smile

mvh niclas

Maizer
19 april 2007
nicke_b2 skrev:
simpann skrev:
Maizer skrev:

Vart vi har kuken? ja du mellan bena! men du kanske har svårt att hitta den utan att ha stånd verkar det som?!wink men va fan till topic! Jag tycker så här: är jag på en bilmässa e jag där för att se på bilar och inte på brudar, men inte för att jag inte gillar att se på lättklädda damer, men man e där för bilarnas skull! det e ju ungefär att som att se en porra och så kommer det bilar och sladdar framför!! Man vill ju se det man betalat för!!
Men jag tycker det inte e fel för det att ha brudar framför bilen, men bilen borde vara i fint skick och så absolut! men de får gjärna vara lämpligt klädda, alltså inte string och push up, utan ett par tajta byxor, ett par skor och behå och nån halvtajt t shirt(top på tjej språk), alltså smakligt! de som var i vs motors monter var riktigt osmakliga tyckte jag!! men den som var i gatebils monter var riktigt läcker! Och de som annars brukar va värst med lättklädda damer!!smile

mvh niclas

Jaså verkar det som det? Motivering tack på ett sådant tanklöst inlägg?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
19 april 2007
nicke_b2 skrev:

mvh niclas

Ojjojj! Håller med dig till 100%
Senast redigerat av Mäki (19 april 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

417 Inlägg
19 april 2007
Så länge flickorna har nå´n form av plagg så är de ingen fara. Helnaket kanske hade varit lite väl, man får ju tänka på barnen också...

Annars är det bilarna man går på mässa för att spana in i första hand. Damer finns ju överallt, på krogen t.ex smile.

mvh/Jocke

266 Inlägg
19 april 2007
Maizer skrev:
nicke_b2 skrev:
simpann skrev:

mvh niclas

Det var bara på skoj!!! inget personligt om du tror det!!
Men en förklarig iaf:ser man en snygg tjej blir man kåt, blir man kåt får man stå ***! har man liten *** så märker man inte av den föränns man har stå ***! du undrade vart vi hade kuken, då svarde jag mellan bena, men du kanske inte märker av den för du har liten!????(skämt)

Maizer
19 april 2007
nicke_b2 skrev:
Maizer skrev:
nicke_b2 skrev:

mvh niclas

Det var bara på skoj!!! inget personligt om du tror det!!
Men en förklarig iaf:ser man en snygg tjej blir man kåt, blir man kåt får man stå ***! har man liten *** så märker man inte av den föränns man har stå ***! du undrade vart vi hade kuken, då svarde jag mellan bena, men du kanske inte märker av den för du har liten!????(skämt)

Jag tyckte det bara var ett torrt, tragiskt och allmänt o-roligt skämt sad
Men så kan det va, inget att va ledsen över! smile

Sleeper
3 084 Inlägg
19 april 2007
Maizer skrev:
Det jag inte förstår mig på är pojkvännerna som flashar upp sina flickvänner, hur kul är det att kåta tonårspojkar sitter o runkar till ens flickvän på bilder från elmia? yikes big_smile

ja hur ska dem veta om det sitter nån där ute och drar sig i snasen där ute åt ens tjej xD om man inte tycker det e kul att andra sitter och wankar varför ens lägga upp bilden O.o...

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Maizer
19 april 2007
Sushikocken skrev:
Maizer skrev:
Det jag inte förstår mig på är pojkvännerna som flashar upp sina flickvänner, hur kul är det att kåta tonårspojkar sitter o runkar till ens flickvän på bilder från elmia? yikes big_smile

ja hur ska dem veta om det sitter nån där ute och drar sig i snasen där ute åt ens tjej xD om man inte tycker det e kul att andra sitter och wankar varför ens lägga upp bilden O.o...

Det är väl kanske inte alltid ägaren till bilen och flickvännen som lägger upp bilderna? wink

266 Inlägg
19 april 2007
Maizer:sorry om du blev stött! absolut inte meningen, för ett skämt tål du väl? Och personligen tyckte jag skämtet var av topklass!!wink men alla har ju inte samma humor!

mvh niclas

1 062 Inlägg
19 april 2007
Behöver man ha brudar för att dra intresse till bilen, kanske man inte har på utställning med bilen att göra över huvud taget.....

"You Go, we go!"

Livsnjutare
1 707 Inlägg
19 april 2007
Eller också vill man kombinera 2 vackra saker på samma bild? wink

2 014 Inlägg
19 april 2007
Trevliga och söta tjejer med "het men smakfull klädsel" som drar intresse till ens monter men håller sig på några decimeters avstånd från bilen (och dess lack) är absolut ingen nackdel enligt min mening. Kommer antagligen att själv använda mig av den versionen någon gång i framtiden, om möjlighet finns.

Modellbrudar med klädsel som hör hemma på strippklubb som klänger på bilen och stjäl dess uppmärksamhet är ingen marknadsföring/publiklockare jag skulle använda mig av, men jag ser inte riktigt problemet i att andra kör med den versionen.

Jag gillar grymma bilar och jag gillar söta tjejer, och jag gillar definitivt kombinationen av dem båda också. Fråga mig inte varför, men bilar och brudar har alltid hört ihop i min värld. Så länge inte tjejerna snor majoriteten av uppmärksamheten i en monter tycker jag det kan vara ett spännande och trevligt tillskott. Allting har dock en gräns och den här trenden går mot det överdrivna.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

SOS-Racing
514 Inlägg
20 april 2007
Maizer skrev:
Lone Star skrev:

Sitta och klaga över att det är för många lättklädda damer... var är det för fel på er? smile

I byxan istället för att ha den konstant i näven som en del...

202 Inlägg
20 april 2007
Så fort det dyker upp en bild på garaget med en fin tjej så haglar kommentarerna in.
Spelar ingen roll om bilen ser ut som f*n så skulle hon ändå få massa beröm för sin fina kärra. Sånt är på gränsen till patetiskt om ni frågar mig.. men bilar o brudar rent generellt har jag inget emot.  Så länge det inte går till överdrift.

SupeR
106 Inlägg
20 april 2007
Tycker den här "debatten" börjar bli ganska urballad..

Vad är det att orda om egentligen. En del pojkar tycker om att placera en snygg tös framför bilen, förmodligen för att lyfta den ytterligare lite granna!

Finns ju säkerligen tjejer som gärna skulle ha en inoljad markus schenkenberg i för små speedos framför bilen! Även om detta är ett något ovanligare fenomen!

Men låt dom killar som både gillar flickor o bilar, ha sitt roliga! Personligen så stör det mig inte ett dugg! Det enda som kan vara en nackdel är väll om tjejen skymmer bilen allt för mycket!
Min hittils har jag inte sett Anna Book framför nån bil här på garaget, utan man brukar lyckligtvis kunna skymta till och med den minsta hundkojjan bakom flickorna!

Fridens!

-red lights-

SOS-Racing
514 Inlägg
20 april 2007
merl skrev:
Så fort det dyker upp en bild på garaget med en fin tjej så haglar kommentarerna in.
Spelar ingen roll om bilen ser ut som f*n så skulle hon ändå få massa beröm för sin fina kärra. Sånt är på gränsen till patetiskt om ni frågar mig.. men bilar o brudar rent generellt har jag inget emot.  Så länge det inte går till överdrift.

Dom hoppas väl på att dom ska kunna få ett ragg om dom berömmer en 240 med chackrutiga stripes. Vilket är ganska patetiskt och visar vad dessa småpojkar är mer intresserad av än bilarna. Så jag håller helt klart med dig. Bilar är hur kul som helst, men när all fokus läggs på en brud som poserar framför en bil är det inte längre roligt. Fokus har hamnat alldeles galet när det blir så.

252 Inlägg
20 april 2007
Har man lyckats fullända sin bil så behöver man inga tjejer som sitter/ligger på bilen!!

Om man däremot är på en stor mässa/träff med en massa schyssta bilar och annat som kan dra intresse från ens bil kan man ju ha någon/några tjejer i närheten av bilen för att få folk att komma och titta på ens bil. Men som det tidigare har skrivits i tråden, tjejerna skall vara hyffsat klädda annars kommer folk inte att kolla på bilen utan på tjejerna.

Got vtec?

StylingFreak
220 Inlägg
20 april 2007
Trådstartare
saken handlade ju inte igentligen om elmia eller andra träffar utan vartför man söker extra kommentarer för sin bil genom att sätta en tjej på bilden.. kolla på tex Deamons supra.. han har sjukt mycket kommentarer men ser ni någon tjej?? nä... inte heller på någon annan bil för den delen.. så får du inga kommentarer för bilen men vill ha så fixa bilen i stället..

styling or tuning?

4 554 Inlägg
20 april 2007
Lone Star skrev:

haha nä för kräsen som amn är så är alla tjejer jag sett vrak:D

8 Inlägg
20 april 2007
Har man fått drömtjejen. vill man inte vänster prassla...hrr

Mustang lover...

Sök