Trevliga och söta tjejer med "het men smakfull klädsel" som drar intresse till ens monter men håller sig på några decimeters avstånd från bilen (och dess lack) är absolut ingen nackdel enligt min mening. Kommer antagligen att själv använda mig av den versionen någon gång i framtiden, om möjlighet finns.
Modellbrudar med klädsel som hör hemma på strippklubb som klänger på bilen och stjäl dess uppmärksamhet är ingen marknadsföring/publiklockare jag skulle använda mig av, men jag ser inte riktigt problemet i att andra kör med den versionen.
Jag gillar grymma bilar och jag gillar söta tjejer, och jag gillar definitivt kombinationen av dem båda också. Fråga mig inte varför, men bilar och brudar har alltid hört ihop i min värld. Så länge inte tjejerna snor majoriteten av uppmärksamheten i en monter tycker jag det kan vara ett spännande och trevligt tillskott. Allting har dock en gräns och den här trenden går mot det överdrivna.
00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex