3493
Sök

Bild: inte riktit vad man vill se direkt på morgonen..

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
25 april 2007
Trådstartare
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_18/09430000-09439999/640x480/9438487.jpg?0

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

1 277 Inlägg
25 april 2007
Åfan, de är på gång i Norrland ändå....tur att jag inte fastna där då...körde å hämta morsan på tågstation i Älsbyn igår smile idag blir det Luleå...

9 108 Inlägg
25 april 2007
???

Gör väl inte dig nåt wink

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
25 april 2007
Trådstartare
@Robban : jo dom ska visst ha en ordentlig rajd här hela veckan.. har dock inte sett dom nå förens idag..

@MilleN : gör å gör... tycker aldri om att se dom wink

1 277 Inlägg
25 april 2007
MilleN skrev:
???

Gör väl inte dig nåt wink

Jo, om man ständigt kör för fort.

Åkte fast i förra riden...för typ 2-3 månader sedan i Piteå 2000kr åt helvete...

Måste bara säga att kamerorna på väg till Luleå inte funkar. har testat att köra förbi dem ett gäng gånger med alldeles för hög hastighet nu.

9 108 Inlägg
25 april 2007
BMW635_Robban skrev:
Jo, om man ständigt kör för fort.

Men nu såg han dom redan på morgonen och kan planera sin körning wink Skitbra ju!

Bättre att se polisen för tidigt än för sent (gammalt djungelordspråk) roll

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
25 april 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
Bättre att se polisen för tidigt än för sent (gammalt djungelordspråk) roll

Haha.. bästa idag!!

problemet är bara att dom som står där på bilden är dom två mest nitiska j*vlarna vi har här i byn..  men men.. ska bli intressant å se va dom säger när/om dom stoppar mig.. klagar dom så ska ja fråga vars dom har reflex västarna wink

edit: nä nu är d bara sätta sig på balkongen me morgonkaffet å en cigg å titta på spektaklet smile
Senast redigerat av Machin (25 april 2007)

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
25 april 2007
blev stannad imorse på blås och kökort, poliser överallt nu, men de är bra finns mycke idioter ute på vägarna och man ju hoppas att de får tag på ngn av dem...

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
25 april 2007
förstår inte riktigt varför de är så jobbigt? jag ser poliser varje dag tongue

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
25 april 2007
Jobbigt me kontroller.Lyckades undvika en igår tack vare en kille som varnade mig med heljljusblink.Annars hade körkortet med all säkerhet fått vingar och försvunnit.Istället så passerades kontrollen i exakt 50.Trots att man brukar ligga på i ca 90-100.(Kontrollen brukar vara efter att 70 blivit 50 på en raksträca med bra uppsikt åt sidorna,så inga moralpredikningar nu)

Stolt far till Freddy 18/12-08

3 113 Inlägg
25 april 2007
Flash skrev:
Jobbigt me kontroller.Lyckades undvika en igår tack vare en kille som varnade mig med heljljusblink.Annars hade körkortet med all säkerhet fått vingar och försvunnit.Istället så passerades kontrollen i exakt 50.Trots att man brukar ligga på i ca 90-100.(Kontrollen brukar vara efter att 70 blivit 50 på en raksträca med bra uppsikt åt sidorna,så inga moralpredikningar nu)

joo.. det är bra med gott folk som varnar asså.. smile tur för dig wink

själv har jag inte sätt någon polis alls idag.. smile

Semper Fi

Kettunen
25 april 2007
dusty skrev:
förstår inte riktigt varför de är så jobbigt? jag ser poliser varje dag tongue

Håller med. I a-sås kryllar det av dom. Man ser dom varje 10e minut om man kör i centrala a-sås. Är sj från lerum

Sleeper
3 084 Inlägg
25 april 2007
Flash skrev:

vet att dem stod i skule för några daar sen de kanske har en liten räjd pågång i ö-vik med

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

hater
656 Inlägg
25 april 2007
är det SNÖ jag ser till höger om poliserna och lite uppåt på vägen? wtf!?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
25 april 2007
Trådstartare
Masaru skrev:
är det SNÖ jag ser till höger om poliserna och lite uppåt på vägen? wtf!?

stämmer bra d ... tyvärr hmm

311 Inlägg
25 april 2007
bor du på stigarna ? ;D

Pv med preppad b20..

Skogs Arbetare
413 Inlägg
25 april 2007
Alltså, dom tjatar ju på radion, att denna vecka ska typ massor vara ute, hopp, vart stannad av en mc snut idag, frsta för iår, tyckte jag hade överlass i arbetsbilen (renault trafic) hade "bara" 1456 kg metro tidningar och 300 scaniagods. hehe, men han orkade inte tjaffsa med mej, fick ju lasta 2000kg, så hade ju 250kg i godo, men faan vad låg den va.....

Go For It!!

Skogs Arbetare
413 Inlägg
25 april 2007
Hur j..... länge har ni snö, 29+ nu, har haft det i en månad typ....

Go For It!!

88 Inlägg
25 april 2007
hmm de där va inte mycket till kontroll med 2st poliser och 1bil smile här i förorten till stockholm så är det minst 10st bilar och kryllar av poliser hela tiden smile

men jag tycker det är bra att dem står där för vem vill möta en ratt full el liknande när man är ute och kör med fin bilen?

mvh jocke

1 741 Inlägg
25 april 2007
Sushikocken skrev:
Flash skrev:

vet att dem stod i skule för några daar sen de kanske har en liten räjd pågång i ö-vik med

dom ska ju säkert ut och jaga oss första maj efter utställningen.. är säkert då dom ska ha raid! vore riktigt evil!

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Sök