2988
Sök

Nåkab

Jag älskar cab
73 Inlägg
27 april 2007
Trådstartare
#1
Tjena
undrar vad tycker ni om nåkab dom flesta jag fråga gillar verkligen inte bröderna kyrk ?
sen undrar jag vad som händer med deras bil som skulle komma på elmia blev det någon skulle vara väldigt tacksam för bilder smile

MVH

med lem
1 147 Inlägg
27 april 2007
#2
jag kan inte tycka illa om nån jag inte känner. jag tycker dom e grymt duktiga på det dom gör.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

3 113 Inlägg
27 april 2007
#3
dallelito skrev:
jag kan inte tycka illa om nån jag inte känner. jag tycker dom e grymt duktiga på det dom gör.
håller med till pricka..

och tyvärr har jag ingen bild på deras bil men jag kan säga att den var riktigt, riktigt gosig smile

Semper Fi

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
27 april 2007
#4
1 bil bara? jag tyckte det stod "Nåkab Unbeatable Tuners" på var och varannan bil inne i mässhallen tongue

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
27 april 2007
#5
gillar bröderna/familjen kirk, trevliga killar... iof så känner jag dem lite privat så jag är kanske lite partisk?


Fotograf / Bilbyggare / Trafik Pilot
167 Inlägg
27 april 2007
#6
sir_daniel skrev:
gillar bröderna/familjen kirk, trevliga killar... iof så känner jag dem lite privat så jag är kanske lite partisk?
same here;)


67 Inlägg
27 april 2007
#7
har för mig att nåkab hade typ 8 bilar elelr nåt där inne på mässan...


Jag älskar cab
73 Inlägg
27 april 2007
Trådstartare
#8
jag menar den bilen som dom skulle bygga jag var där lite då och då och då skulle dom bygga en bil till elmia det är denjag menar somjag skulle vilja ha en bild på .big_smile

Gödseldräng
4 529 Inlägg
27 april 2007
#9
jag vet inte ens vad det är för folk tongue



Sök