Det är första gången för mig med! Det är inte så svårt faktiskt, gäller nog bara o tänka efter lite före tror jag... Det verkar mycket värre än det är iaf, så det är väl klart att du ska prova på! Kan ju inte bli mer än fel
Verkstad? Det är ju sommar! Det du tänkt dig är faktiskt varken farligt dyrt eller jobbigt, ja förutom motorn då:) Så det tycker jag du ska satsa på! O corre har du ju redan så vinterbilen är ju fixad! Haha...
Bor mitt i centrala delarna av kommunen så att stå ute och mekka kanske inte är allt för popis :-] Eller .... jugoslaverna står iof utanför morsan och mekkar med bilar hela dagarna men sen .... sen så är det något helt annat där hon bor, hehe
Vi får se vad som händer i framtiden .. kanske trillar in en mini någon vacker dag!
Har inte hänt så mycket värt o nämna... Massa slipa spackla plus att jag fått kapa bort halva golvet ungefär, rost är fan inget skoj! Men såhär kommer den o se ut i bilen ungefär iaf! Fast det blir ju lite färg på den sen då...
hej! jävligt härligt bygge vill jag säga. Ser mycket lovande ut! I mitt huve snurar det så mycket planer så att man får ont i huvet och allt folk runtomkring mig tycker att det börjar gå till överdrift! Önskar dig lycka till.
Sådärja! Då var baksätet klart! Ryggen blev riktigt bra tycker jag! Tyvärr ser man ju hur kass sitsen blev nu... Det gick aldrig att få upp nån spänn när man inte hade något o fästa den i! Funderar lite på om man skulle ta o böja till en liten ram man kunde spänna över den på kanske...
Ursäkta bildkvaliteten, mobilen ville inte riktigt vara med...
Gamla rostiga clips passar inte in på en ny fin klädsel, så lite slippapper o en sprayburk senare så blev det såhär fint!
I år händer nog inget med motorn iaf, sånt kostar tid o pengar, o det är det lite ont om!
Men det är ju klart att det finns planer på det! Men det blir en originalmotor iaf, det är inga större problem o lägga i en annan motor, men jag tycker det är charmigare o fixa in 100+ i en motor som hör hemma i bilen än o konvertera till en hondamotor eller nåt!
Nu vill jag ut o köra, så jag slängde in prylarna i bilen, ser för jävligt ut, men vafan, jag vet ju hur det kommer o bli iaf!
Såhär ser det ut nu! Dörrsidorna o stolarna ska kläs med samma tyg som baksätet, instrumentpanelen ska riktas o lackas i bilens färg, mattorna ska läggas in riktigt o självklart ska kablarna fixas med! Sen måste jag pilla in larmet med innan jag vågar ta hem bilen...
Elsystemet verkar vara lite halvt om halvt ombyggt från plus till minusjordat! Tänkte jag skulle ordna till tuta o lite sånt som inte funkat tidigare, är ju alltid skoj o köra lagligt!
Det resulterade i ett par veckors felsökning, kabelmätning, huvudbry o funderingar över hur i helvete engelsmännen är funtade! Alla kablar verkar hänga ihop på något sätt! Men nu är det ordning på allt utan varningsblinkersen som jag råkade klippa av o slänga i något raseriutbrott... Ingen som vet var man kan köpa lite roliga knappar?
Men nu har jag iaf fått klätt klart en stol, ska bara stoppa in lite mer skum i den andra så är den med klar...
Nu vill jag ut o köra, så jag slängde in prylarna i bilen, ser för jävligt ut, men vafan, jag vet ju hur det kommer o bli iaf!
Såhär ser det ut nu! Dörrsidorna o stolarna ska kläs med samma tyg som baksätet, instrumentpanelen ska riktas o lackas i bilens färg, mattorna ska läggas in riktigt o självklart ska kablarna fixas med! Sen måste jag pilla in larmet med innan jag vågar ta hem bilen...
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!