Din poäng: 87 Du är inte en man, men du är inte heller en pojke. Du befinner dig i gråzonen som kallas för 'kille'. Du gillar partydrinkar och har enbart fjun på kroppen.
haha märkas att man gillar lite killgrejjer=)
köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P
Din poäng: 212 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Din poäng: 145 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock.
Din poäng: 204 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Jag måste fallit på att jag inte kliar mig i skrevet så ofta och att jag inte ha något hår på bröstet, och frågan om dom rosa kläderna Jag får väl börja pissa ståendes om jag ska få upp mina poäng hehe
Jag måste fallit på att jag inte kliar mig i skrevet så ofta och att jag inte ha något hår på bröstet, och frågan om dom rosa kläderna Jag får väl börja pissa ståendes om jag ska få upp mina poäng hehe
haha det kan ju bero på dom där sakerna också
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Din poäng: 202 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Din poäng: 236 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Man tackar... Fast man kanske framställs som lite svinig.. Ah skitsamma "krafs krafs"...
Hmmm 217 points, vet inte om det är bra eller speciellt smickrande... trodde att de skulle bli lägre med tanke på att man aldrig står och pissar... om man inte är utomhus förstås!
as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!