börjar på nytt jobb nästa vecka så man var inställd på att vara utan semester.. men då visade d sig att dom stänger ner helt under v29-30 så då blir d Gatebil på Rudskogen
annars blir d nog mest lugnt.. kanske en vecka utomlands om gumman e ledi samtidigt..
Vecka 29-32 lever folk på gatorna farligt häromkring Förutom att köra bil kommer jag åka fiddy och dricka kopiösa mängder öl och sprit Kommer nog i och för sig likt förbannat hänga här mestadelen av dygnet ändå!
Själv så blir det att jobba hela sommaren, ingen semester här inte, och på alla lediga stunder efter jobbet osv så kommer det bli partaj grillning och bilträffar
Ska ha 4 veckor, fast har erbjudit mig att jobba en på semestern
Ska sköta om min bil, åka till gatebil på mantorp ev. rudskogen, sen blir det väl mantorp igen med action meet. Umgås med flickvän, polare, grilla men mest av allt åka ner till Kungshamn/Smögen en vecka eller mer å vara med mor å far, sola, bada, åka båt/wakeboard
Blir väll till att jobba en hel del. Men 1 vecka drar jag till öland med tjejen och hennes familj och bara njuter av sommarn. Annars blir det väll en roadtrip med grabbarna och lite glidande med bilen.