2631
Sök

Stoppad Av Polisen!

9 Inlägg
28 april 2007
Trådstartare
Har undern den senaste veckan blivit bötfälld 2 ggr för att överskridit spärrlinje, en gång förra fredagen och sen nu igår!

Fick 1500:- i böter per gång..

Har endast haft körkort i 5 månader har allstå drygt 1½ år kvar av min s.k prövotid..

någon som vet om mitt körkort kommer ryka ? att de blir återkallat av länsstyrelsen ?

Pan
28 april 2007
gäller samma regler för dig som för en som haft körkort i 50 år bara om du blir av med det får du ta om det enda skillnaden. Så det är väl bara att betala skiten och glömma skulle jag tro.

.......
2 655 Inlägg
28 april 2007
böter 3gånger sen ryker de. de e va ja har hört iallfall

Pan
28 april 2007
böter 3gånger sen ryker de. de e va ja har hört iallfall

Så kanske det är smile fattar inte hur man ska kunna veta alla sånna grejer igentligen jag lärde mig inte något sånt på körskolan iaf. Finns det inte någon slags data bas på internet över regler och straff och sånt någon som vet?

5 198 Inlägg
28 april 2007
Hansol skrev:
Har undern den senaste veckan blivit bötfälld 2 ggr för att överskridit spärrlinje, en gång förra fredagen och sen nu igår!

Fick 1500:- i böter per gång..

Har endast haft körkort i 5 månader har allstå drygt 1½ år kvar av min s.k prövotid..

någon som vet om mitt körkort kommer ryka ? att de blir återkallat av länsstyrelsen ?

hur lyckas men med det? 2ggr på raken.. lite försiktig må man väl ändå va...

Allfixare
1 475 Inlägg
28 april 2007
om man åker dit 3ggr inom en rimlig period, för samma förteelse. då ryker det. tro mig. vart av med körkortet 2ggr på 5 mån jag.

Troligen galen...
567 Inlägg
28 april 2007
Senast redigerat av Mebb (28 april 2007)

Sök