3439
Sök

Stulen bil

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 februari 2006
N33d4Sp33d skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
vet att dom flesta ligorna som snor lyxbilar och trixar och fraktar hit o dit dom är invadrare..  sj klart finns det säkert svennar som gör det men medel svensken har ej modet att hålla på med sånt där invandrare är mkt modigare en svenskar både på bra och dåliga vis....

Jo, de flesta ligorna är säkert styrda av utlänningar...Men sedd till fördomsfullheten så bör man ju inse att det är en bråkdel av totala antalet invandrare i Sverige.

Det är synd att det inte följande uttryck finns i folkmun:
"Medel utlänningen"

Dessutom, angående att du ifrågesätter källan...Titta på den igen, det är inte hämtat från "En ding-ding värld" wink
Brå är en verksamhet som samarbetar med myndigheter och får uppgifterna till sitt forskningsarbete från just tillförlitliga källor. Så reliabiliteten i deras slutsatser är nog väldigt hög.

nja de vet ja inte jag tror inte på media och jag tror inte på staten och jag tror inte på dom.. men nog men men nu ska ja sluta skriva ot i den här tråden iaf..

Bmw osv..

8 156 Inlägg
9 februari 2006
Jag skulle bara bryta benen och armarna av killen. Sen hota honom till livet.
Kanske knäcka några revben också.

UseDubbelTurbo skrev:
ja lovar om någon gjorde nått liknade mot mig skulle jag inte blanda in polisen utan jag skulle göra allt i makt och leta upp kille och sätta en kula i hans huvud och spotta på han/hon *Arg* kanske lite överdrivet men jag skulle inte va snäll om jag fick tag i personen iaf smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

4 Inlägg
9 februari 2006
den bilen e nog i tyskland nu..

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
9 februari 2006
jag säger bara en sak JÄVLA SVARTINGAR ...... skott i pannan tycker iaf jag !!!! fy fan asså har ni tänkt på det att om ni kollar på efterlyst av ALLA brott som händer så är det  typ 85% invandrare som begår brotten FY fan för dom och dåå menar jag inte ALLA invandrare men får dom komma in i sverige så ska dom FAN sköta sej ////less på allt skit

OBS! hoppas att bilen kommer till rätta wink

///Widell

Kanonsnubbe
168 Inlägg
9 februari 2006
widell1111 skrev:
jag säger bara en sak JÄVLA ********** ...... skott i pannan tycker iaf jag !!!! fy fan asså har ni tänkt på det att om ni kollar på efterlyst av ALLA brott som händer så är det  typ 85% invandrare som begår brotten FY fan för dom och dåå menar jag inte ALLA invandrare men får dom komma in i sverige så ska dom FAN sköta sej ////less på allt skit

OBS! hoppas att bilen kommer till rätta wink

Du grabben, väx upp lite. Och posta inte sånna här meningslösa inlägg.
Så j*vla onödigt.
Senast redigerat av toXXy (9 februari 2006)

Ingenjör
256 Inlägg
9 februari 2006
widell1111 skrev:
jag säger bara en sak *******...... ***** tycker iaf jag !!!! fy fan asså har ni tänkt på det att om ni kollar på efterlyst av ALLA brott som händer så är det  typ 85% invandrare som begår brotten FY fan för dom och dåå menar jag inte ALLA invandrare men får dom komma in i sverige så ska dom FAN sköta sej ////less på allt skit

Ta det lugnt med att svära så. Jag rekommenderar dig att redigera om texten, eller dina bilder som du lagt upp som visar reg-numret. Det kan finnas idioter som går loss på din rasistiska kommentar "j****"  och sedan kollar upp vem som äger bilen etc.

Men du gör precis som du vill...

Lägger ner denna tråd och önskar all lycka till samtliga med att få behålla sina bilar i det fina skick de är i.

//Mvh

Det är inget brott förrän man åker fast

945 Inlägg
9 februari 2006
SKÄRP ER!!!för fan så skriver man inte.

Kaffeknarkare.
135 Inlägg
9 februari 2006
Jag förstår eran ilska men kom ihåg att alla invandrare är inte en massa som är ute för att sno era saker. Tyvärr kommer de en del som kanske är här för att tjäna lite lätta pengar, men jag tycker inte vi ska klandra folk som kommit till sverige. Då kan vi lika gärna skjuta Kungen som snor våra skatte pengar! >_< 

Lycka till med sökandet o hoppas vi kommer att hitta din polares bil.
Senast redigerat av peo (9 februari 2006)

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.

Såld på Italienare
579 Inlägg
9 februari 2006
Folk som bollar med statistik. Lär er hur ni ska tolka faktan innan ni slänger upp den.
Det blir bara pinsamt.
BRÅ till exempel gör att allt dem kan för att undgå att bli dragna inför JO och KU för "rasistiska" uttalanden, därför finns det ingen integrationsdebatt i Sverige.
T ex: Majoriteten av alla asylsökande barn blev apatiska över en natt.
Jag är ingen rasist men det är fakta att personer med utländsk härkomst begår mycket mer brott än Anders Svensson med villa på Lidingö.
Detta beror dock inte på att "dem" kommer från andra länder.
Skulle man sätta vilken svensk som helst utan jobb och med några hundralappar över varje månad.
Ja du... ni kan nog räkna ut själva vad detta leder till.
Utanförskap skapar våldsmän/tjuvar. Har INGET med invandring att göra.

SSS -12
3 217 Inlägg
9 februari 2006
om dom kunde ringa, varför spårar dom inte mobilen?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

SSS -12
3 217 Inlägg
9 februari 2006
Sharky skrev:
Aja Baja......

Inte uppmana till brott. Sådant får vi inte syssla med på forumet. Jag förstår till 100% känslan och jag skulle knappast vara bättre själv med ett järnrör i näven.

Göran
Moderator

740_Tobbe skrev:
fy fan säger jag...vilka jävla idioter de finns...skulle nån sno min bil så skulle jag ta fram baseboll trä:et o jag dom tills jag hittade dom...jag blir så JÄVLA förbannad på sånna personer....hoppas du hittar bilen o dom som gjorde de....ge dom också så jävla mycke stryk....LYCKA TILL=)

Dubbelmoral Sharky?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Rörpulare
1 453 Inlägg
10 februari 2006
Fyfan vilka idioter hoppas faen du får tillbaka din japanare grabben lycka till!
Senast redigerat av nissan 200sx (10 februari 2006)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

8 156 Inlägg
10 februari 2006
Ser man till brottstatistiken så finns det en liten överrepresentation av första generationens invandrare. Den största delen av den överrepresentationen består av inomnordiska invandrare...
Ser man till vilken socialgrupp som dom flesta brottslingar tillhör, arbetslösa osv, så är däremot invandrare underrepresenterade.
(Det var ju bara ett halvår sen det kom en rapport om detta.)

Jag skulle kunna hålla ett långt utlägg om detta, men jag tycker att vi slutar debattera det här nu.
Det leder ändå ingen vart.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Rörpulare
1 453 Inlägg
10 februari 2006
wip skrev:
den bilen e nog i tyskland nu..

Tror knappast han behöver nån sådan kommentar när man precis blivit av me ens bil!
j*vligt dålig stil

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

10 287 Inlägg
10 februari 2006
Nej då. Inte dubbelmoral utan det är bara det att jag inte är bättre än nån annan.

/Göran

Fuckface skrev:
Sharky skrev:
Aja Baja......

Inte uppmana till brott. Sådant får vi inte syssla med på forumet. Jag förstår till 100% känslan och jag skulle knappast vara bättre själv med ett järnrör i näven.

Göran
Moderator

740_Tobbe skrev:
fy fan säger jag...vilka jävla idioter de finns...skulle nån sno min bil så skulle jag ta fram baseboll trä:et o jag dom tills jag hittade dom...jag blir så JÄVLA förbannad på sånna personer....hoppas du hittar bilen o dom som gjorde de....ge dom också så jävla mycke stryk....LYCKA TILL=)

Dubbelmoral Sharky?

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

10 287 Inlägg
10 februari 2006
Tråd låst. widell1111 får tycka vad han vill hemma med dörren stängd men här på forumet får man ta det lite lugnt.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök