2909
Sök

Klara Framblinkers till Eclipse

3 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
Hej

Är på jakt efter ett par nya blinkers till eclipsen -91, har sett andra med klara framblinkers har dock inte hittat nån som säljer. Har frågat dalhems men dom hade tydligen slutat att ta hem sånna =/. Nå tips på vart man kan hitta? smile

295 Inlägg
29 april 2007
tjo!, jupp, dom på dalhems är slut, jag fick näst sista paret till min när jag ringde dom smile grymt snygga, kolla på ebay eller nåt, finns väl i nåt land nån stanns....
ett tips är att sätta dit saab 95 aero klarglas på skärmblinkerserna, gjorde jag ( 170 spänn)
gjorde oxa mycket, orka oranga skärmblinkers ifall du får tag på dom långa fram.

OM du nu får tag på dessa långa klarglas fram som jag har, så krävs det lite modifiering, skriv till mig så kan jag hjälpa dig. (man måste göra hålet för  lampsockeln lite större etc, )
men som sagt, kolla utlänska sidor!  cool

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

3 Inlägg
30 april 2007
Trådstartare
det var alltså du som snodde dom! wink jo jag har kollat lite på ebay och det finns juh helt klart. men vet inte jag är beredd att betala nästan dubbla priset för vad lyktorna kostar i frakt ;P. Den ändå utlänska sida jag hittat som har är http://www.alfaotto.com men dom skickar just inte dom till andra länder ;P. Börjar kännas lite jobbigt, vill verkligen ha klarglas big_smile.
Senast redigerat av jonhund (30 april 2007)

1 Inlägg
27 maj 2007
tjena
ja letar också efter klarglas fram till min eclipse . vill verkligen ha det så ja har letat lite och hitta en länk i ett forum på www.mitsubishiclubsweden.com och där fans det en hel del till eclipse från 90 - 94 smile  http://www.andysautosport.com/mitsubish … 4_eclipse/
här har du länken hoppas du hittar ngt kul smile

Mvh Gerrit

1 Inlägg
7 juni 2007
Verkar ju bara vara lampor för 92-94 års modell där...sad Kan man montera på det på en 91:a ändå, med smärre modifieringar? Eller är det en helt annan modell på 92-94:blinkerna?

Nobody wins, 'less everybody wins!

295 Inlägg
6 juli 2007
det ska passa på en 91a! plåten bakom måste endå böjas 1-2 cm så att glasen hamnar rätt, jag tror 92-94 passar.

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

Sök