3661
Sök

Vart vänder jag mig till för att sänka min golf 07 i Göteborgs området???

4 Inlägg
30 april 2007
Trådstartare
heej,

Jag är nu stolt ägare till en golf 07, köpte i veckan ett par 18 tums fälgar som sitter väldigt fint, men men så allt glad var jag tills jag såg hur mycket bilen behöver sänkas,

kan någon ge mig lite råd vart jag kan vända mig till för att hitta rätt saker eller bra sätt att sänka min bil,  ju billigare det är roligare blir det..

har ni någon hemsida eller diverse som jag kan kolla upp så snälla hjälp till...
Helst i Göteborg..

Det är inte lätt när det är SVÅRT, Men det är skönt när det GÅR :D

Administratör
2 978 Inlägg
30 april 2007
Jag vet inte om nått ställe i götet som sänker billigt men jag har en H&R 35mm sats till din bil till salu ev om du är intresserad.....

En kopp av den svarta såsen...

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
30 april 2007
Kolla på www.streetperformance.se dom öppnar nya affär i GBG den 25 maj

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

4 Inlägg
30 april 2007
Trådstartare
Goffen skrev:
Jag vet inte om nått ställe i götet som sänker billigt men jag har en H&R 35mm sats till din bil till salu ev om du är intresserad.....

tjennare

visst är jag intresserad , skriv lite mer info om det, typ priser osv  smile

Det är inte lätt när det är SVÅRT, Men det är skönt när det GÅR :D

Administratör
2 978 Inlägg
30 april 2007
Fjädrarna är använda ca 300mil "byttes mot 50mm satsen" 2500kr kostade dom och 1700kr vill jag ha och satsen heter H29261-2

En kopp av den svarta såsen...

1 231 Inlägg
30 april 2007
kolla med Bilmodecenter oxå ... vettefan va dom ligger , men dom har H&R fjädrar ...

4 554 Inlägg
30 april 2007
japp bilmodecenter ligger intill mh på stig center dom kan ordna de eller så har dom säkert någon kontakt som ordnar de

Sök