Oj oj. Igår vart det många timmar i garaget. Hehe tyvärr inte allt på bild. Men det jag fick gjort var väl att bygga stols fästen. Ny mitt konsol i aluminium dok inte helt klar, mall till fot stöd för med åkaren! Kapat ur golvet i bagage luckan sänkt ner nya tanken och byggt fäste för den. Ska åka o hämta ny soppa pump i dag så att jag kan bygga en ”hylla” för den idag med, osv..
Bilder och mera kommer eventuellt ikväll,,
Men några dåliga mobil bilder har jag. Fästen till nya tanken
SÅ JA! ikväll kan ni få se ett färdigt resultat med folieringen!! Robin från autostripe kommer till garaget ikväll och gör klart dom sista små sakerna.. sen saknas det några rör till buren som jag måste åka och köpa tror jag drar till den gamle sköningen guss. Men sen efter folieringen forsätter jag med ”mitt konsolen” Erik till hjälp dära, Och ett stort tack till alla vänner i garaget, Tompa, Tomas, B Micke, Alle, Stefan, Robin mm
Väldigt kul projekttråd den har ja fan missat helt och hållet ...hade du skenande laddtryck på filmen ?ska du köra med för sprut eller behåller du original grejjerna ? Keep up the good work:D
Gå in på www.autostripe.se och läs vettja de står där .... Sorry Ts att ja svara i din mening
exakt, för bästa infon gå in på www.autostripe.se men foliering görs oftast på nya bilar mer som lackskydd, i vissa fall man har tröttnat på sin färg (dyrt att lacka om en ferrari). Jag rekomenderar autostripe starkt! Jag har varit mycket i deras lokaler och sett vad fina och noggranna resultaten blir.
För att vara en gammal volvo 745 med dålig grundutförande (dåligt förjobb utav mig) så blev resultatet jävligt bra och jag väldigt nöjd:
Kom nyss hem från garaget med många framsteg på bilen. Dock ska jag upp och jobba imorgon så att jag orkar inte ladda upp alla bilder nu. Så det kommer upp under dagen!
Väldigt kul projekttråd den har ja fan missat helt och hållet ...hade du skenande laddtryck på filmen ?ska du köra med för sprut eller behåller du original grejjerna ? Keep up the good work:D
Lite skenande hade jag, men det var bara första starten. jag kommer ej köra på orginal sprutet, just nu finns ingen el i bilen, så det blir helt nytt allt..
Så ja, sitter här på jobbet en så länge ganska pigg efter alla hårda kvällar i garaget. Men nu kommer en massa bilder:
Pågående bygge av buren
Krysset i buren
buren
Stabil och ordentlig box
Tvärgående rör längst ner på huvud bågen en extra liten detalj
Pågående arbete!!
Pågående mitt konsol
Främre delen och den bakre delen till mitt konsolen dok ej klart
En liten helhets bild med stolarna monterade.
Hydraulisk hand broms ska det vara
autostripe.se
Lite mera "detalj bilder" från utsidan:
Även runda kurviga ställen kan man folieringa med bra resultat
En rulle material
Idag efter jobbet bär det av tillbaka till garaget för regnöring invändigt. Och måtta lite mera för golvet i bage luckan och ”dörr sidor” osv. Mer info kommer ha de så länge allesammans. /Patric Ljung