-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
1,5 peak ^^ så om jag höjjer mitt 0,1 bar så borde min bli lika snabb som din torparn? xD
javisst glöm inte stor dumpventil med så kommer de sista hästarna
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
inteför att va elak motvolvo.. men vid 0,9 i lad ger en org bmw s50 (m3 e36) ungefär 600 hk
För all del, men den motorn är nära på dubbelt så stor
camaro69:jepp det är med "oöppnad" motor autronick sprut och ic, Största SC61, dvs den med P-trim och 0.82 A/R men nog om det..
Det är lite skillnad på turbo och turbo också, storlek osv.....suck. Ta lilla orginal-turbon från en T4 och låt den ladda 0.9 bar i en m3 så har du inte mycket till effekt, knappast några 600hk.
Sen att jämföra en lågbudget-svenssonbil mot en bil som är av sportmodell...återigen ett stort SUCK.
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!