Japp gud skapade ägget, hönan, naturen, plattskärmarna, bilarna, skjutvapen, naturförstörelse mm sen tryckte han på PLAY en morgon och då fick vi börja reda upp allt han ställt till med hehehe
Vem var det som skapade gud då?
Sorry det var jag som vänsterprasslade med hans mamma. Men säg inget till honom för han kommer vilja ha månads peng och grejjer då;)
Japp gud skapade ägget, hönan, naturen, plattskärmarna, bilarna, skjutvapen, naturförstörelse mm sen tryckte han på PLAY en morgon och då fick vi börja reda upp allt han ställt till med hehehe
Vem var det som skapade gud då?
Sorry det var jag som vänsterprasslade med hans mamma. Men säg inget till honom för han kommer vilja ha månads peng och grejjer då;)
Det kan ju bli en hel del!!
. . . om du får pröjsa alla dom veckopengarna retroaktivt, är det nog lika bra att dunsta redan nu!!! PS för att inte tala om allt underhåll till mamman!!!
det har kan bara sluta som soppa=) tror helt klart mer på evolutionen än på att nån gud skulle ha skapat allt, det var väl nått djur som utvecklades till det vi idag kallar höna så ägget lär väl vart först tror jag?
antingen det eller henkebenkes klockrena förklaring om Mr Norris
"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"
Det där är ju bara så jävla töntigt, känner du inte till evolutionen?
det däringa med evolutionen är fortfarande bara teorier.
Visst, det är teorier. Men finns det nåt förutom religion som pekar på att det inte skulle vara så? Nej tyvärr det finns inte, evolutionen är vetenskapligt bevisat, men för min skull får du gärna tro på änglar m.m