23 mars 2012
Trådstartare
Efter totalt 5 år med denna bil och garanterat 3 års byggande och ett av de roligaste projekt jag egentligen pysslat med så bestämde jag mig för att sälja bilen..då den egentligen stått mer eller mindre orörd i 2 år..det känns inget skoj..en bil man satsat på med både själ och hjärta..så hade det varit roligt att fått den helt färdig och bara att få köra den...orsaken till mitt beslut att sälja bilen..var att i slutet av 2010 då jag och min dåvarande sambo dels hade köpt en egen bostad och hade fullt upp med det..men också att hon efter knappt ett år lämnade precis alltihop som en ynklig stackare..utan ett ord utan en förklaring givetvis så ställde det om en hel del för allt..livet..och hobbyn...bilen fick placeras tillfälligt hos en vän dock endast under en begränsad tidsperiod..och lite av intresset föll likaså efter allt som hänt..valet fanns att låta bilen fortsättningsvis att stå..eller att låta någon annan ta hand om bilen och förhoppningsvis få den att rulla...att bara låta den stå är rena rama döden för allt nytt som plockats på..och valet föll då på att låta någon annan driva byggandet vidare.
Jag vill tacka alla de som under byggtiden följde tråden..som peppade mig att fortsätta även om det var "bara" ännu en E30 utan er hade man aldrig byggt vidare som man gjorde. Tack
Born With Nothing..Die With Everything