2183
Sök

Bilinspektör "M....." som huserar i norra Skaraborg.

66 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
Sandman skrev:
Ja.
Han ska tydligen ha sagt "Jag slutar inte förens alla bilar på vägarna är i orginalskick!"
Hur mycket det stämmer har jag ingen aning om.

Har oxå hört de.

-Volvo For Life-

177 Inlägg
8 maj 2007
Helt sjukt, Varför inte bara låta alla som gillar "bilkulturen" eller vad man ska säga, ha sina bilar. Kanske inte dom som är helt olagilga, men någolunda okey. Men har ser väll ett nöje i det han gör, skadeglädje kallas det.sad

658 Inlägg
8 maj 2007
Trodde han hade blivit avstängd, men tydligen härjar han fortfarande. Något fel måste ju karln ha.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

177 Inlägg
8 maj 2007
Någon som vet vad han kör för bil, eller är det olika? Eller går han?

Teddan
2 495 Inlägg
8 maj 2007
morell är hel blåst .... jag är annars av den åsikten att polisen gör ett bra jobb, men den jäveln är ju helt rubbad.

han ville sätta en 2a på min m5 för att den hadde för hög ljudnivå , påpekade för han att systemet var helt original !
Idioten ville fan inte ge sig, men efter inrådan av sina kollegor så släppte han mig.
det stog ju för H*lvete bmw på  avgassystemet.

polarn blev stannad i sin nybesiktade 945 morell tog en provtur och sa sedan att fjädrarna varför korta och satte en 2a på det...... han kollade aldrig under utan tyckte bara den var för stötig.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

177 Inlägg
8 maj 2007
Så han kör en vanlig polisbil eller? asså det verkar ju som något äe fel på honom?? Asså allvarlig, lite stötiga?? OCH det kan väl inte göra så mkt mer än att ägaren åkter lite stötigt?

Brukar han vara i Lidköping och härja med?
Senast redigerat av Majzzen (8 maj 2007)

BMW fantast
1 172 Inlägg
8 maj 2007
har en lika störd ¨polis här i skåne med.. blåskägg...  sätter dit alla för allt.... hittar på saker, och dom han jobbar med vågar inte säga ett skit....

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Teddan
2 495 Inlägg
8 maj 2007
Majzzen skrev:
Så han kör en vanlig polisbil eller? asså det verkar ju som något äe fel på honom?? Asså allvarlig, lite stötiga?? OCH det kan väl inte göra så mkt mer än att ägaren åkter lite stötigt?

Brukar han vara i Lidköping och härja med?

Han kan vara i lidköping ibland oxå .... han var där på hjulafton 2005 och stannade bilarna som ställde ut (jag var en av dom).
Idioten är fan smart , då går han runt på utställningsområdet och kollar sakerna på bilarna å sen vinkar han in dom å kollar reg.nr mot sin "lista"

Fartygsingenjör
550 Inlägg
8 maj 2007
r-ted skrev:
morell är hel blåst .... jag är annars av den åsikten att polisen gör ett bra jobb, men den jäveln är ju helt rubbad.

han ville sätta en 2a på min m5 för att den hadde för hög ljudnivå , påpekade för han att systemet var helt original !
Idioten ville fan inte ge sig, men efter inrådan av sina kollegor så släppte han mig.

polarn blev stannad i sin nybesiktade 945 morell tog en provtur och sa sedan att fjädrarna varför korta och satte en 2a på det...... han kollade aldrig under utan tyckte bara den var för stötig.

Haha var nog dagens, aja han måste ju vara riktig bilkännare iaf om han nu känner att fjädrarna är för korta efter en provtur utan och kika efter big_smile Tycker jag bara hör värre och värre historier om den här tomten.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

213 Inlägg
8 maj 2007
Det värsta måste väl ändå varit när han stod utanför besiktingen å tog dom som körde UT från besiktingen.

Har flera kompisar som råkat ut för honom, en fick ombesikting för han inte hade kabelgenomföring på strömsladden till steget bla.

Har själv aldrig sett honom och hoppas jag aldrig gör det, har inget direkt emot poliser i vanliga fall.Men går man runt på självaste Hjulafton i Lidköping och anmärker på bilar så är man ju fin ,hehe

Teddan
2 495 Inlägg
8 maj 2007
wrapman skrev:
r-ted skrev:

Haha var nog dagens, aja han måste ju vara riktig bilkännare iaf om han nu känner att fjädrarna är för korta efter en provtur utan och kika efter big_smile Tycker jag bara hör värre och värre historier om den här tomten.

det värsta är inte historierna , det är ju faktumet att 95% av allt är sant.
Polarn åkte in med sin 945 dagen efter ... dom bjöd på ombesiktningen å bara garva åt honom

226 Inlägg
8 maj 2007
haha, borde ju vara skottpengar på sånna asså!

88 Inlägg
8 maj 2007
Är det en vanlig polis eller?

Hur långt är ett snöre?

1 004 Inlägg
8 maj 2007
blir så trött... känns lite som att polisens verksamhet går ut på att jaga "svensson" i stället för att haffa bovar.... varför inte ha en vecka om året och jaga pedofiler mördare och annat löst folk... nä istället ska dom ut i vårsolen och dra in pengar på "hyggligt" laglydiga bilister.... rätta mej om jag har fel....

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

66 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
anton_900 skrev:
Är det en vanlig polis eller?

tror han jobbar åt vv.

-Volvo For Life-

66 Inlägg
8 maj 2007
Trådstartare
240Mannen skrev:
Det värsta måste väl ändå varit när han stod utanför besiktingen å tog dom som körde UT från besiktingen.

Har flera kompisar som råkat ut för honom, en fick ombesikting för han inte hade kabelgenomföring på strömsladden till steget bla.

Fan va sjukt! Han gör det ju enbart bara för att jävlas.

-Volvo For Life-

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
8 maj 2007
den idioten förstår jag inte att han får vara ute utan vårdare och vita rocken..

en av få personer jag inte ens vet vem det är som jag verkligen skulle gå på dennas begravning med vimplar och partyhatt eller nått och fira ..

om han skulle trilla i trappen och dö skulle jag inte gråta vill jag lova

kanske var den tomten som skrev på mina fel färgade framljus på kinnekulle när ungefär 30bilar åkte på sladd framför ögonen på snuten medans dom orkade skriva att jag skulle besikta om bilen 
idiotiskt så det bara slår härliga till

Kör fort så hinner inget hända...

1 002 Inlägg
8 maj 2007
tycker fan synd om er!
sicken idiot! om man ska ner med saaben får man väl ta med sig slängmejsel och gummibiten som sitter mellan den org dumpen och insuget ifall han ska va i farten!

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

Mekaniker
240 Inlägg
8 maj 2007
haha de här verkar som en snut som fanns här i Värmland för många år sen en snut som t o m anmälde sin egen FRU. tongue

undrar vad han skulle säga om polaens BMW den finns i mitt galleri.. den ska du reg bes men den är inte bes än dårå men vi ska väl plocka ihopp den till helgen och testa den sen kommer den väl antagligen komma i bruk nu under sommaren och då tänkte väl min polare att han ska åka på träffar så de låter som att min polare borde åka dit och trycka upp reg.bes papprena som blir sen i Ansiktet på den där snubben om han skulle stanna min polare tongue

Bil & Maskin i Munkfors AB.

Sök