Jo, köpte ju med lite högtalare när jag köpte bilen, men har tyvärr varken stereo eller slutsteg så jag behöver lite hjälp aftersom dethär är nytt för mig
Nej. Nej. Och nej. Gå till en butik som vet vad dom säljer. Köp ett flerkanalsteg av lite bättre kvallité. Annars blir du bara förbannad när de inte blir som du vill.
Reine.
Emma Dommare Ljudstudion.nu Växjö
Röd mondeo.
3:a rookie 30 -03 2:a Amatör 30 -04
Vad jag har förstått är MB Quart ett "fint" märke, ganska dyrt, har själv bara hört ett framssytem med MB quart, och det var i Kinnekulle i helgen, jag tyckte det lät grymt.
Och till detta vill du slänga in nåt billigt skräp från netonnet. Spara pengarna istället och köp ett bra steg när du har råd, köper du nu kommer det ändå sluta med ett bättre slutsteg och du kommer att ha ett steg liggandes i förrådet sen som du slängt pengar på. (Jag vet Mitt förråd är fullt med skräp.
ja mb quart är grymt, men ävan phaze eller amega Q comp.. till framsystem. samt basar ska du ha focal eller nåt i den stilen, har du en grov budget så är digital designs att satsa på. kablar skall du ha supra kablar, helst jenving som jag kör. i drivenhet skall du ha en bra stereo, men du borde sätta dig ner o titta på hur mycket budget du har... jag kan plocka ihop ett bra paket till dig då jag besitter väldigt mycket kontakter...
Så det är dig man ska snacka med om man ska kirra en ny stereo
svar till freddan70.. jotack jag vet... helt klart... men som sagt man skall ha envingkablar om man skall ha nåt.. kontentan är att det är ju dom som gör surpa...
samt till bad robot, ja gör så, hör av dig till mig när det gälleer stereo... jag löser det... samt du skall veta att allt jag säljer är älrigt från butik... jag har bara bättre priser..
Sjysst, jag återkommer angående ny stereo, ska kolla lite på min först.