3191
Sök

Vad Jobbar Folk Från Garaget Med??

volvoraggare
4 776 Inlägg
21 maj 2007
jag jobbar med mark och fastighetsteknik

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Fotograf
1 319 Inlägg
21 maj 2007
en annan är ju undersköterska...

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

126 Inlägg
21 maj 2007
Hade fast jobb som packare på lager här i Strömstad, men blev arbetslös pga arbetsbrist! Kul...
Men har ett jobb på gång i Norge, Vestby, får reda om jag får det imorgon!
Chansen är stor, tack vare min bror smile

Då blir det fina pengar! big_smile

179 Inlägg
21 maj 2007
Jobbar just nu inom utlandstyrkan, fd mekaniker

"En kameleont, har den samma färg som sig själv?"

17 Inlägg
21 maj 2007
RavenFrost, blir det på Asko i vestby? Brukar jobba där själv ibland. Blir förhoppningsvis någon vecka där snart.

BMW fantast
1 172 Inlägg
21 maj 2007
bygger värmeväxlare... ska nångång börja renovera motorer med polaren istället

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Alecci's fästmö
708 Inlägg
21 maj 2007
skyhawk skrev:
Tänkte kolla vad folk här på garaget jobbar med smile ..
NÅRA DRÖM JOBB ???
Själv e man arbetslös just nu =P HEHE
men om ni känner nått lackerings firma  som tar emot lärlingar kan ni ju gärna seja till smile

jadu jag ha tre jobb tongue maskin operatör på idata och vårdbiträde på de två andra smile ha bara deltids så de andra två fyller ut hihi:)

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

2 751 Inlägg
21 maj 2007
Pluggar till systemutvecklare

Who Djaa bless no man curse

study
772 Inlägg
21 maj 2007
pluggar matte b och c senare blir det international buisness managment i västerås.

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
21 maj 2007
Bowling och pubarbetare på Bowling 1 AS i Kongsvinger, kom in och ta en öl eller baar titta inom och snacka lite bil. big_smile

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

3 627 Inlägg
21 maj 2007
Jag jobbar som *harkel* Biltvättare på en hand/maskintvätt hmm Inte världens mest glamorösa jobb, men va gör man inte som 17åring (18 om 5dar) för att få in lite pengar? tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

DFFL
9 020 Inlägg
21 maj 2007
Lastbilschaffis (C), men min arbetsposition kommer ändras och därmed lönen (Till det bättre)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kapten Långsam
185 Inlägg
21 maj 2007
pluggar

Kettunen
21 maj 2007
Egen företagare inom Städ & fastigheter sedan 2 år tillbaka.

bullsmugglare
190 Inlägg
21 maj 2007
har precis bytt från renrums operatör till maskinoperatör på ett ställe som gör profiler mm mm. smile usch ska snart åka dit o börja jobba.... =/

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

303 Inlägg
21 maj 2007
Värdelös kundsupport på Canal Digital sedan 4 år tillbaka wink   Hoppas dock komma in på Polishögskolan inom en nära framtid..

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.

385 Inlägg
21 maj 2007
Jag arbetar med webbdesign och programmering. big_smile

Skogs Arbetare
413 Inlägg
21 maj 2007
Chaffis på Stockholms största ÅKERI......
budförare på Stockholms största Åkeri också.....

Go For It!!

137 Inlägg
21 maj 2007
Jobbar som sopgubbe. Men idag hände en sak om inte var så skoj, skulle slänga i en tung säck i bilen så var tvungen o stödja den lite på knät.
Så kände jag att det rev till, så kolla jag på byxan som då hade gått sönder att jag hade rivit upp benet precis ovanför knät.
Så det var ända in till muskeln o senorna, sju stygn blev det. Så nu ska man knalla runt hemma i 2-3 veckor, bah! Så ni där ute var god o släng ej glas i sopnedkastet. smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"

Skogs Arbetare
413 Inlägg
21 maj 2007
MORT skrev:
Jobbar som sopgubbe. Men idag hände en sak om inte var så skoj, skulle slänga i en tung säck i bilen så var tvungen o stödja den lite på knät.
Så kände jag att det rev till, så kolla jag på byxan som då hade gått sönder att jag hade rivit upp benet precis ovanför knät.
Så det var ända in till muskeln o senorna, sju stygn blev det. Så nu ska man knalla runt hemma i 2-3 veckor, bah! Så ni där ute var god o släng ej glas i sopnedkastet. smile

Sorterar så det är lugnt,

Go For It!!

Sök