4481
Sök

Det dummaste påståendet du hört ifrån någon du känner. ang vad som helst.

9 Inlägg
23 maj 2007
haha, kul människor de finns där ute. får mig att tänka på en polare med iq som inte är allt för högt:D vi var o åkte inlines i den lokala skatehallen och de va galet varmt, polaren svettades som faen och en annan sa åt honnom att ta av sig tröjan. vilket på han svarar
"då kan ju du ta av dig naglarna" woot?!?

samma kille fast bra mkt yngre, ute o lirar bandy, kommer inte ihåg hur vi började prata om de men han var iaf övertygad om att de GICK att hålla andan under vattnet en hel dag utan nått som hällst hjälpmedel. satt några år o snackade lite skit och då kom det upp igen och samma sak då, "de går säkert" big_smile

en annan kille som kör längskridskor eller va de nu heter. påstod sig vara bäst i sin grupp/region, nått i den stilen. vårpå en gårdenledare kollar upp ett resultat från nån tävling där de visar sig att han körde mot 11-12- åringar och i själva värket hamnade på 11 plats big_smile

kaptenXaos
136 Inlägg
23 maj 2007
jag har en i min klass som tror att han vet allt om bilar sa att han skulle han en rak v8 i sin bil big_smile

jävlar va vi skratta

att tillägga så har han aldrig ens övningskört en bil big_smile

439 Inlägg
23 maj 2007
Xaos skrev:
jag har en i min klass som tror att han vet allt om bilar sa att han skulle han en rak v8 i sin bil big_smile

jävlar va vi skratta

ta o googla en gång på rak v8 så får du ju se vem som har rätt.

rak v8 är ett motorbegrepp precis som b20 el vad du vill

old,low and slow....

Servicetekniker
300 Inlägg
23 maj 2007
"Det hörs då direkt att det är en turbo." sa en kompis om en annan kompis 240gl som åkte förbi.

Go hard or Go home!

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
kaptenXaos
136 Inlägg
23 maj 2007
nosferato skrev:
Xaos skrev:

jävlar va vi skratta

han skulle ha det i sin amerikanere tongue

439 Inlägg
23 maj 2007
Xaos skrev:
nosferato skrev:
Xaos skrev:

jävlar va vi skratta

han skulle ha det i sin amerikanere tongue

dem byggdes till jänk satt i en hel del amerikanare

old,low and slow....

2 182 Inlägg
23 maj 2007
Känner en kille som allvarligt tror att hans turbo laddar 45 bar lol !
(Han hade en Saab 900 turbo)
Samma kille frågade mig om V motorer är formade som ett V lol !

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

1 643 Inlägg
23 maj 2007
nosferato skrev:
Xaos skrev:

jävlar va vi skratta

En "rak" motor är en motor med cylindrarna i linje t.ex B20

En "V" motor är en motor med hälften av cylindrarna i vinkel i förhållande till den andra hälften t.ex cheva 350

Däremot finns det raka 8:or men inte raka V8:or //David

SLK
610 Inlägg
23 maj 2007
En kompis till mig sa att han låste upp "nyaste mercan" genom att:

1. Föra in skruvmejsel i nyckelhålet
2. Värma med en tändare tills den smälter
3. Sedan var det bara att öppna big_smile

hahaha

184 Inlägg
23 maj 2007
en kille på min skola säger att han satt på en supra bakaxel på en volvo 850:P och att han dödat 4 pers i cage fighting:P

Audi Freak :)

227 Inlägg
23 maj 2007
en som gick i min klass påstod att hans farsas jobbarkompis polare hade ett lastilsåkeri som körde mkt ner till danmark så han hade byggt en påfarts bro på öresundsbron så dom slapp betala tull o så, så han tyckte att då fick han åka över gratis på den... och att han har vart uppe i 340 i en porsche 911 på f16 i uppsala
Senast redigerat av AudiS2 (23 maj 2007)

VVS:are Våga Vägra Saab ;)

4 554 Inlägg
23 maj 2007
kompisen hade anmält sig till säg det och vinn i mix megapol. så en dag i skolan ringde de han svarar och säger nejtack och lägger på, vi undrar givetvis vem de va som ringde när han svara så. och han säger -nån idiot som sa säg de och vinn

1 752 Inlägg
23 maj 2007
loudness skrev:
kompisen hade anmält sig till säg det och vinn i mix megapol. så en dag i skolan ringde de han svarar och säger nejtack och lägger på, vi undrar givetvis vem de va som ringde när han svara så. och han säger -nån idiot som sa säg de och vinn

Hahahaha fy fan vad klockrent!!big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Camel
23 maj 2007
loudness skrev:

Hahaha big_smile

4 506 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
ktmracing skrev:
en kille på min skola säger att han satt på en supra bakaxel på en volvo 850:P och att han dödat 4 pers i cage fighting:P

ASG lol
Senast redigerat av _Wallis_ (23 maj 2007)

Kan du andas kan du dö.

Evolution Garage
394 Inlägg
24 maj 2007
Jobbade med en mytoman en gång. Trots att han var 35+ så drog han dom mest otroliga historierna!

Han argumenterade med mig en gång att det faktiskt levde och existerade riktiga drakar, stora som berg i jugoslavien!

Han hade även byggt om en hörapparat som han använde på sin klarinett (som han var bäst i sverige på, självklart) och denna hörapparaten påstod han var 100ggr bättre än en vanlig mic anpassad för ändamålet big_smile

Han ägde en restaurangkedja, en lamborghini och en brevduvefarm.... men han körde en gammal rostig ford till jobbet big_smile

Listan kan göras längre wink

Kom även att tänka på ytterligare en gammal jobbarkompis som trodde bestämt att asiatiska tjejer "hade f*tt*n på tvären"... hahahahahaha

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage

Arbetssökande lokförare
170 Inlägg
24 maj 2007
loudness skrev:

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

To get old and wise, you have to be young and stupid!!

379 Inlägg
24 maj 2007
barrre skrev:
Kom även att tänka på ytterligare en gammal jobbarkompis som trodde bestämt att asiatiska tjejer "hade f*tt*n på tvären"... hahahahahaha

lol  Fy fan va klockrent!

Tyskstuk är äckligt.

Saaboholic
3 129 Inlägg
24 maj 2007
Arabico skrev:
hedley skrev:
haha finns många börjar med denna.

1. Vi hade lektion om eu och allt sånt, och pratade om G18 som var ett stort viktigt möte osv.. sen efteråt skulle jag jobba med en tjej i klassen så jag fråga henne - vet du vad G18 är?

hon - näe..?

Jag- jo alltså det är så här..alla dessa rika mäktiga gubbar kommer med flyget och alla kommer ut ur GATE 18 på flygplatsen!

Hon- jaha, okej! smile

HAHAHA sjukt roligt vare smile

2. Sen har vi syrran "jag vill ha en kebabrulle utan kebab"/samma sak med kebabpizza.

3. Tjejens lillebror "asså har du värsta dumpen på din bil eller?! för det ska jag ha på min 240 och det är as ballt"

Haha stor äkta dump på en icke-turbo bil? (han hade en 240GL) klyftig kille..

G18 möte ?? Du menar väl G-8 möte eller ?  har i alla fall aldrig hört talats om G-18 möte men haha.....

hahah oj var för exalterad när jag skrev efter att ha garvat i en halvtimma haha big_smile givetvis skall det vara G8! big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

Sök