2380
Sök

Ingen som har ett filmklipp på ljudet i sitt bil?? o då menar jag finljud o inte massa bas

Egenföretagare
2 496 Inlägg
23 maj 2007
Ontopic, ska man kanske försöka fixa någon film när man filmar inifrån med låtar från typ EMMA skivan 2007 ?

Offtopic, tyckte bara det var lite komiskt, som att ha en tråd "Ta kort på era lyxbilar", så kommer det en kille med en skoda fabia å ska vara med.. men men.

Har ni överhuvudtaget lyssnat på mds så kallade värsting, som dom hade 2006? detdär kittet dom sålde för 3700 eller vad det var, mina caoxialer (nämner inte märke för det verkar ju inte så poppulärt att göra de) spelade ju förfan bättre än det.
Har själv haft mds saker bara så ni vet..

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Busdriver
389 Inlägg
23 maj 2007
Varför filma? ingen kan ju avgöra om ett system låter bra genom att höra det på en taskigt komprimerad video, så varför räcker inte bilder?

Shit va cool du är tsdi, du som har så mycket pengar trots att du knappt har fått hår på pungen än tongue är inte en av reglerna på garaget att man måste ha körkort?
Senast redigerat av Edman (23 maj 2007)

2 201 Inlägg
23 maj 2007
bra billjud behöver inte kosta skjortan. kopplar man allt rätt, tex driver allt på steg så blir det finare ljud. fattar inte varför man bara vill ha bas. men klart, ung o bastokig, sen växer man upp o vill ha fint ljud.
bara för man tex tävlar i ljud så innebär det inte att man har bra ljud, det går ändå mest ut på att spela högt, mycket bas.
anledningen att man vill filma, det märkte jag själv, att man kan med en bra kamera höra om ljudet är fint o klart (inte exakt hur det låter), bara på ett ungefär. man kan ju oxå filma runt, hur allt ser ut, istället för att lägga upp massa bilder från alla olika vinklar

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
23 maj 2007
Edman skrev:
Varför filma? ingen kan ju avgöra om ett system låter bra genom att höra det på en taskigt komprimerad video, så varför räcker inte bilder?

Shit va cool du är tsdi, du som har så mycket pengar trots att du knappt har fått hår på pungen än tongue är inte en av reglerna på garaget att man måste ha körkort?

och åldersgränsen är 18 wink

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

39 Inlägg
23 maj 2007
Westberg skrev:
tsdi skrev:
gurre2007 skrev:

Säger killen som funderar på GAS

Funderar på vad sa du ? (jbl,kicker,rockford,appel,pioneer är det jag kör med just nu förutom gas steget, som ska bytas) , håller just på att sälja jetforcen (moppen) och kommer då ha en anläggning för det 3 dubbla din bil är värd, dessutom är jag 16 år och kanske inte har så mkt över efter all kebab smile hehe

vi har nog hittat en pappas pojke här el så är han bara snuskigt rik..

Det måste vara tufft att leva på farsan tongue hehe . Det är lätt att lägga upp farsans bilar och skryta tongue kanske borde göra det också cool

10 287 Inlägg
23 maj 2007
Dom som fortfarande vill vara seriösa startar en ny tråd.
Denna har spårat ur.
Ta det där med pissalängst-tävlingen på lunarstorm istället.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök