2938
Sök

Dåligt beteènde av Saab verkstad i Trollhättan!

Saaboholic
3 129 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
Hoj allihopa.

Ringde till Bröderna Johansson i slutet av förra veckan för att få efterdra min topp efter byte av topplockspackning osv även det gjort av dom.

Fick tid idag onsdag och skulle få tillbaka bilen på Torsdag.

Kom bort dit idag, sa att jag var där för efterdragning av topp samt visa dom kvittot osv.

Då fick jag till svar "det har vi ju inte tid med nu, det är fullt" och detta trots att man fått tid osv?! anser iallafall jag vara riktigt dålig stil.

Fick istället tid nu på fredag..återstår att se om dom kommer ihåg det denna gången :S

Har alltid tyckt bra om dessa annars både jag farsan och grannen har varit där med alla våra bilar när de krånglat och det har alltid haft bra bemötande osv, och när nu detta händer blir man rent ut sagt fly förbannad.

"Liberty of thought is the life of the soul"

385 Inlägg
23 maj 2007
Sånt är RIKTIGT dåligt! Har man bokat en tid så ska dom TA sig tid.

Jag hade bytt verkstad i protest.. mad

2 924 Inlägg
23 maj 2007
Begärde du och fick du nån förklaring på vart din bokade tid tagit vägen?

Den verkstan har ett gott rykte annars..

~ Life is short, have FUN! ~

Saaboholic
3 129 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
peegee skrev:

jo jag vet att dom har det med tanke på att dom känner min granne väl osv..

Nej jag blev helt ställd och orkade inte stå där och tjaffsa så jag ska ta det med dom på fredag när jag åker dit igen. (fick ju åka iväg tidigare från jobbet för att hinna dit innan skolan).

2 924 Inlägg
23 maj 2007
hedley skrev:
peegee skrev:

jo jag vet att dom har det med tanke på att dom känner min granne väl osv..

Nej jag blev helt ställd och orkade inte stå där och tjaffsa så jag ska ta det med dom på fredag när jag åker dit igen. (fick ju åka iväg tidigare från jobbet för att hinna dit innan skolan).

Ok, hoppas dom inte fått reda på att du hängt ut dom här på en av sveriges största bilsidor, då ger de nog dig aldrig mer så vänligt bemötande i fortsättningen.. det kunde ju faktiskt rört sig om ett vanligt misstag som inte verkat "kostat" dig speciellt mycket bekymmer.
Man bör försöka reda ut sånt först, innan man hänger ut nån så här...

~ Life is short, have FUN! ~

Saaboholic
3 129 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
inte bekymmer? jag fick gå upp kl 5 imorse för att köra dit bilen samtidigt som jag får låna farsans bil under dagen köra han te jobbet och hämta upp han sen osv.. men nää inte är det störande eller så..

Jag anser fortfarande att det är ett dåligt bemötande.

Men som jag även nämnt tidigare så har dom ALLTID varit bra annars.

Saaboholic
3 129 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
Update! Var nu där borta igen med farsan och snackade med den andra som jobbar där, han hade mycket bättre bemötande och förstod min situation och fixar mitt problem i detta nu så jag får bilen klar IDAG.

Anser fortfarande att bemötandet man fick första gången var riktigt dåligt dock skall inte detta lastas på fel person dvs den personen jag pratade med nu andra gången.

så, ja tack till roger på Br. Johansson för bra bemötande.

35 Inlägg
23 maj 2007
Dåligt gjort av dom tycker jag.

Sök