Om jag orkar göra iordning så käkar jag två fullkornsmackor med skinka och dricker min "specialdrink" som består av banan, sojamjölk, linfröolja och lite citron.
När jag inte orkar göra iordning så blir det en kopp kaffe och det är rätt så ofta
Oftast gör min sambo pannkakor ("vanliga" eller amerikanska) eller våfflor till mig, ibland händer det att man får äggröra eller nybakat bröd, dryck blir oftast juice eller kaffe...
Oftast gör min sambo pannkakor ("vanliga" eller amerikanska) eller våfflor till mig, ibland händer det att man får äggröra eller nybakat bröd, dryck blir oftast juice eller kaffe...
Om jag orkar göra iordning så käkar jag två fullkornsmackor med skinka och dricker min "specialdrink" som består av banan, sojamjölk, linfröolja och lite citron.
Hmm låter spännande...är den god eller dricker du den bara för att vara nyttig?
Min frulle består oftast av mackor med pålägg, gröt eller fil&flingor och en proteinshake. När det finns tid så är det ägg som gäller och gärna rösti o eventuellt lite bacon också
Hmm låter spännande...är den god eller dricker du den bara för att vara nyttig?
Jo den är god men jag har inte vant mig med konsistensen, fast gillar man milkshake-konsistensen så funkar det för det är typ samma. Men om man tycker smaken är dålig så kan man väl lägga i lite andra frukter också, måste pröva det nån dag.