2808
Sök

vilken wunderbaum luktar bäst

dB Jägare!
732 Inlägg
28 juni 2011
Själv föredrar jag New Car!
Men allra allra godast tycker jag biltemas wounderbaum med bilen och röd bakgrund på luktar! Synd bara att dem slutar lukta efter bara några dagar! tongue

Bitch!
87 Inlägg
30 juni 2011
Jag föredrar Lime :p
Sämst måste vara Vanilj

502 Inlägg
1 juli 2011
Köpt 3 granar. Vattenmelon, Persika & citron. Testat Persikan och den luktar riktigt fräscht. smile

Wärmland
943 Inlägg
2 juli 2011
FoXoN skrev:
Köpt 3 granar. Vattenmelon, Persika & citron. Testat Persikan och den luktar riktigt fräscht. smile

Testat vattenmelonen? Den är riktigt gudomlig! big_smile
Senast redigerat av christAfer (2 juli 2011)

Ööööööööööööh.....

3 059 Inlägg
2 juli 2011
Ingen !!

78 Inlägg
3 juli 2011
Vanilla pride lätt! Watermellon kvalar in ganska bra också.

502 Inlägg
3 juli 2011
christAfer skrev:
FoXoN skrev:

Testat vattenmelonen? Den är riktigt gudomlig! big_smile

Nix, har inte testat den ännu.

Medläääääm!
160 Inlägg
DriftKing??
13 Inlägg
21 september 2011
NFD skrev:
Kapar tråden för en annan fråga, vilken mack/affär har störst utbud utav granar? Var nämligen inne på preem igår och de hade endast 4 olika sorter, någon som kan tipsa om en affär/mack med bättre utbud? smile

Statoil vid trafikplats Brändåsen strax söder om Hallsberg *host* wink exakt alla sorter

160 Inlägg
28 september 2011
Pina colada! smile

Forummoderator
18 127 Inlägg
28 september 2011
Everfresh. Första granen i min bil. Numera läggs den under sätet. Men doften påminner mig om känslan att sätta sig i en egen bil med nytaget körkort och full tank...

http://www.blueride.se/everfresh-p-350.html

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Wärmland
943 Inlägg
28 september 2011
Watermelon, mumma !big_smile

Ööööööööööööh.....

131 Inlägg
17 oktober 2011
* New Car
* Victory Lane
* Stars n Stripes - USA-Gran
* Spice va bästa (RÖD) vet ej om den finns längre ???

Är mina favvo wink

~ Konstgjord In Andning & Stressfläktar ~

16 Inlägg
21 oktober 2011
Men du vet väl att du kan skaffa stora Spice på blueride.se ja funderar på att göra det saknar det och fantasi neutral undra vart man kan få tag på den big_smile
Izkoo skrev:
* New Car
* Victory Lane
* Stars n Stripes - USA-Gran
* Spice va bästa (RÖD) vet ej om den finns längre ???

Är mina favvo wink
Senast redigerat av Zundapp-mamba (21 oktober 2011)

19 Inlägg
20 november 2011
vanilj, och new car är klart bäst!  skogsfrisk luktar skit däremot

103 Inlägg
5 december 2011
Just nu kör jag Stars n Stripes i bilen, tycker den luktar lite för mycket godis.
Vattenmelon verkar vara jäkligt populärt, får kanske ta och prova en sån nästa gång. smile
Sämsta jag har provat måste vara New Car.

Forummoderator
18 127 Inlägg
5 december 2011
Sweet_Shadow skrev:
Just nu kör jag Stars n Stripes i bilen, tycker den luktar lite för mycket godis.
Vattenmelon verkar vara jäkligt populärt, får kanske ta och prova en sån nästa gång. smile

Prova "Everfresh" Vit gran med gröna stripes i. Luktar men inte för sött. Vanilj suger...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

103 Inlägg
5 december 2011
Dieselsmurfen skrev:
Sweet_Shadow skrev:

Prova "Everfresh" Vit gran med gröna stripes i. Luktar men inte för sött. Vanilj suger...

Okej, ska prova den också, ska köpa på mig ett litet paket imorgon tror jag wink
Tack för tipset!

Forummoderator
18 127 Inlägg
5 december 2011
Sweet_Shadow skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Sweet_Shadow skrev:

Okej, ska prova den också, ska köpa på mig ett litet paket imorgon tror jag wink
Tack för tipset!

Ett alternativ.

http://www.garaget.org/mypage/gallery_image.php?user=89434&image=1484757

Luktar gör det...

103 Inlägg
5 december 2011
Dieselsmurfen skrev:
Sweet_Shadow skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Tack för tipset!

Ett alternativ.

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1484757

Luktar gör det...

Hehehe, kan jag tänka mig wink
Har en kompis som hade nåt liknande, men jag själv föredrar att ha en gran hängandes i spegeln smile
Vad är det för doft på just den där?

Sök