2811
Sök

Nya Need For Speed!

Markolainen
25 maj 2007
Enligt gametrailers.com kommer det till PS3 & X360 iaf.
Swer grymt ut, ett liknande spel man också hoppas på är ju Juiced 2: Hot Import Nights:)

676 Inlägg
25 maj 2007
Trådstartare
yeapp smile vore så otroligt coolt om man verkligen kan förstöra bilarna! så de blir lite mer verklighets troget när man råkar dra in i en vägg smile

3 113 Inlägg
25 maj 2007
det kommer troligtvis ut på PC, PS3 och 360 tror jag..

såg att det var tal om GT4 och körkänsla.. och jag måste bara säga att.. visst när man råtrimmar en bil så tappar man klart känslan.. bilen kan svänga lite hur som helst MEN man kan fan inte få bättre körkänsla med ratt och man kör en medeltrimmad bil på Nürbergring. Har dock inte testat TOCA.

Körkänslan hos NFS är ju en piss i Nilen tongue men hoppas den blir bättre!! Om man fick välja skulle jag klart valt Underground 2! MW och Carbon vart ju bara roligt ett tag.. men nu när man klarar hela spelet på mindre en vecka så känns det lätt som ett meningslöst spel. hmm

Jag ser klart framemot vad NFS har att erbjuda nu och se vad dom har förbättrat sig.. ser just riktigt bra ut men... man får ju se smile klart ska man fixa GT5 när det kommer ut big_smile

Semper Fi

590 Inlägg
1 juni 2007
Heter tydligen "Need for speed - Pro speed" infon kom igår i USA tror jag. Finns lite mer info om det på deras hemsida. Spelet verkar släppas i november med?

Dom verkar köra med Muskelbilar och dragracing fortfarande.. gutt
Senast redigerat av eriksson87 (1 juni 2007)

Avstängd
914 Inlägg
1 juni 2007
Såg sjukt kul ut tycker jag big_smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Byfåne
368 Inlägg
1 juni 2007
nissan 200sx skrev:
Fattar inte varför alla tycker gt4 och den serien e så jävla bra? Okey riktigt nice grafik mm men vafan när man kmr me en dogde viper eller liknande och kmr in i en kurva så går bilen som en saab jävel i vinter mörket rakt jävla fram... alltså körkänslan e noll, de e där nfs kmr in där man verkligen kan dra på i kurvorna rycka kryckan och kma på ett lite schysst ställ igenom! Man måste typ ligga på tomgångs varv och stå på bromsen för att änns klara kurvan i gt4... Men men shysst grafik och så kan ja inte mer än att hålla med om. Har kört alla gt spel och klarat ut samtliga men när nfs km så går de inte att återvända till deras syn på hur en bakhjulsdriven sport bil ska ta kurvorna...tyvärr

Tror du e lite vilsen.. GT spelen är simulatorer och inte arkade spel som NFS. Om du hade en viper skulle du drar i handbromsen i 250 knyck bara för att drifta?? Finns in film här på Garaget.org som visar vad som händer om man kör för fort i kurvor med en Viper. Han driftar ju inte för fem öre wink

edit: http://www.garaget.org/video/ymrzb4nvuofn
Senast redigerat av Bubbaman (1 juni 2007)

3 113 Inlägg
1 juni 2007
happ, då är det bara att vänta smile

Semper Fi

78 Inlägg
1 juni 2007
Ska bli kul och se vad Need For Speed har att erbjuda denna gången...Nu lirar jag Forza Motorsport 2 och det är skit nice cool

Burn Ruber Not Your Soul

- De är jag de.
354 Inlägg
1 juni 2007
ojojoj yikes igen? NFS verkar ju spotta ur sig asfräna bilspel, om de är lika bra som föregångarna så vet jag en som kommer sitta bänkad vid datorn big_smile

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
1 juni 2007
Inget slår Carmageddon 2. smile

1 638 Inlägg
1 juni 2007
Tacka vet jag street legal redline! Man bygger sin egna bil från grunden , man får alltså sitta å plocka med delar , justera kammar m.m för bästa effekt , sedan åker man runt på stan å letar folk att racea med samt att det finns illegala nattrace på stan också

Japs :)
775 Inlägg
1 juni 2007
jag har detta till ps2..

7 120 Inlägg
1 juni 2007
Munkis skrev:
Tacka vet jag street legal redline! Man bygger sin egna bil från grunden , man får alltså sitta å plocka med delar , justera kammar m.m för bästa effekt , sedan åker man runt på stan å letar folk att racea med samt att det finns illegala nattrace på stan också

Låter skitbra! Länk och info?

1 638 Inlägg
1 juni 2007
Aerodynamik skrev:
Munkis skrev:

Låter skitbra! Länk och info?

Ett gammalt spel men fyfan så kul , grafiken är inte bäst men flyter på bra

http://www.activisionvalue.com/titles/streetlegal2/

Man måste nästan patcha spelet för att det ska bli bra

796 Inlägg
1 juni 2007
En till sak som är dumt med nfs spelen är att det går att trimma en golf lika bra som en viper.

Blir te o köpa 32" lcd o ratt till 360n när skattepengarna kommer. Sen är det bara att bänka sig
big_smile

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Sleeper
3 084 Inlägg
1 juni 2007
Killr0y_swe skrev:
ojojoj yikes igen? NFS verkar ju spotta ur sig asfräna bilspel, om de är lika bra som föregångarna så vet jag en som kommer sitta bänkad vid datorn big_smile

du skojar va yikes?

bilarna går ju inte ens sönder sad
Senast redigerat av Sushikocken (1 juni 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

3 295 Inlägg
820 Inlägg
1 juni 2007
Bästa Need for Speed var Porsche 2000... kanske ett av dom mindre vanliga eftersom det knappt går att ladda ner, men där skulle man typ köra race till en kund och då fick man inte ens repa bilen och fort som fan skulle det gå...
Det var tider det. I Carbon kan man ju inte ens dra ifrån den enklaste polisen med en viper. så jäkla dåligt.

Saab 99 Turbo-Nörd
368 Inlägg
3 juni 2007
FL3JM skrev:
Inget slår Carmageddon 2. smile

WORD! wink satt och lira det bajsmycket förr i tiden big_smile

mvh

Saab 99 Turbo-Nörd
368 Inlägg
3 juni 2007
Förövrigt tycker jag de senaste NFS spelen sugit! , Carbon = BLÄ , Most Wanted också dåligt, tycker dom börjar få dåligt med fantasi i spelen!

Sök