Tjena Igår, lördag, så köpte jag min förstabil, 18,5 år gammal En Honda CRX VTEC -91 med 150 sköna hästapållar.
Allt verkar hur gött som helst med den. Ska försöka fixa ett Ferrita-avgassystem med. Det sitter ett sportfilter från Pipercross i bilen, nån som vet nåt om de är bra? Erfarenheter?
Undrar även om ni har några tips att ge mig som ny ägare till en Honda? Isåfall, skriv på bara!
Är det svårt att bli bra på parkera med den? Tycker det är lite trögt att svänga ratten när man står stilla o t.ex. ska göra en grov sväng.
V-tec motorn ska ju vara rätt trevlig har man hört vad får man ge för en såndär?? Ta det lungt med lappen bara (om du har prövotiden kvar) känns inte som några problem med att köra lite fort i en sån bil Btw pipercross är väl ett helt oki märke tror jag har för mig att filtret kostar en slant i inköp iaf har ingen erfranhet av det dock.
V-tec motorn ska ju vara rätt trevlig har man hört vad får man ge för en såndär?? Ta det lungt med lappen bara (om du har prövotiden kvar) känns inte som några problem med att köra lite fort i en sån bil Btw pipercross är väl ett helt oki märke tror jag har för mig att filtret kostar en slant i inköp iaf har ingen erfranhet av det dock.
Fick ge ~40000 kr för den. Körkortet kommer la sitta rätt löst, ja