jaevlar oxå.. Kom på att ja ska t arbetsförnedringen om 5 timmar på jobbupföljningstjohej.. Nästan ingen idé att lägga sig.. bättre att dricka lite kaffe å sova efteråt
Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
ledsen å behöva säga det grabbar. men hon är ingen tjej utan en kille som spelar tjej och alla går på det. suck. funkar ungefä'r lika på lunar. .
nån går in på klotterplanket å ser att en tjej har skrivit. är skitkåt vill ha den i alla hål. nån som kan hjälpa till?
JA FÖR FAN JAG VILL!!!!!1 eller MSN TACK!!1 var ett litet smakprov.
haha å det är så kul för om man tittar på när han som spelar hon har reggat sig så står det typ för 10 min sen och hon har aldrig pratat med nån förr och ändå skriver killar. . HAHA så jävla ägda.
ledsen å behöva säga det grabbar. men hon är ingen tjej utan en kille som spelar tjej och alla går på det. suck. funkar ungefä'r lika på lunar. .
nån går in på klotterplanket å ser att en tjej har skrivit. är skitkåt vill ha den i alla hål. nån som kan hjälpa till?
JA FÖR FAN JAG VILL!!!!!1 eller MSN TACK!!1 var ett litet smakprov.
haha å det är så kul för om man tittar på när han som spelar hon har reggat sig så står det typ för 10 min sen och hon har aldrig pratat med nån förr och ändå skriver killar. . HAHA så jävla ägda.
en annan har ju tjej så man visa inte nå intresse hehe