3330
Sök

Ja då har man själv fallit offer för dessa idioter!!

557 Inlägg
28 maj 2007
Trådstartare
Ja då var det min tur då. Kommer ut på parkeringen och vad är det första jag ser? Jo R-Vingen är borta och vajern som ska hålla fast vingen hänger löst över bagagelckan. Jag har vart på en såndär Drive-In verkstad där dom kollar skador och var det kostar osv och skickar vidare informationer till försäkringsbolaget.

Det som ska fixas är:

* Ny R-Vinge samt Lack på den.
* Lacka om bagageluckan.
* Lacka om Höger och Vänster bakskärm.

Suck säger jag bara sad

Bilder på hur det såg ut och hur det ser ut nu kommer senare under kvällen för er som är intresserade av att se vad dom lycksats med. sad

//Jerry

Leg. Spådam
816 Inlägg
28 maj 2007
Lider med dig. Var hände det?

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

543 Inlägg
28 maj 2007
Jobbigt när nått sånt händer. Vakna upp en mörra och titta på bilen, ett långt jävla streck på sidan av bilen. Inte kul. Satans snorungar!!

Mvh

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

557 Inlägg
28 maj 2007
Trådstartare
Det hände i Rönninge - Salem. Nångång mellan 23:00 - 07:00...

EDIT: Om det är nån här i närheten som hör nått så kan ni gärna få informera mig. Jag är inte specielt sur över att vingen saknas för R-Vinge är nog en av dom vanligaste delarna som ryker på bilar... Jag är mest arg över att det är nått spån som inte vet vad dom håller på med, förstör lacken fast det inte enns är nödvändigt... sitter ju fan bara med dubbelhäftande tejp och en vajer, bara slita bort vingen och knippsa av vajern. sad
Senast redigerat av Fimpha (28 maj 2007)

//Jerry

Troligen galen...
567 Inlägg
28 maj 2007
Tyvärr är det en del R vingar som försvunnit här i krokarna sista året...

Det är inte du som har den röda R´en man brukar se i tumba ibland?

Skogs Arbetare
413 Inlägg
28 maj 2007
fy faan, satan så surt, kom på ett par som skulle ta däcken på min arbetsbil, trafic renault en natt när jag skulle till jobbet, faan vad nedslagna och bitna av vakthunden dom vart, men parkerar bara på upplysta och så man ser bilen, vad skulle det gå på, dyrt??

Go For It!!

1 567 Inlägg
28 maj 2007
Vet precis hur det är att bli av med en R-vinge...ååå om man bara fick tag i dom som gör sådant.Skaffade en valigt 850 vinge i stället så man slipper oroa sig lika mycket.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

213 Inlägg
28 maj 2007
Min bil stod mitt istan på en väl upplyst gata, ändå ryckte dom grp.A vingen och blinkers mm, jävla idoter.

699 Inlägg
28 maj 2007
Lider med dig om det är till någon tröst sad

Bilgalen elektriker :)

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
28 maj 2007
Att dom inte kan låta bli!

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

557 Inlägg
28 maj 2007
Trådstartare
Jag har en Volvo 944 Turbo med en R-Vinge, det är alltså ingen 850 smile slänger upp en bild på bilen snart. (Som den såg ut när vingen satt på)

//Jerry

557 Inlägg
28 maj 2007
Trådstartare
Nu har jag lagt in bilen (Det var på tiden) kolla så får ni se hur den (Såg) ut.

//Jerry

665 Inlägg
29 maj 2007
förra året blev jag  utan fälgar  och däck, fram spoiler!!!   det e inte rolig!! jag skulle kastrera de, bara om jag får höra  nåt!!

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 maj 2007
kan dom bara inte låta bli ens saker asså  en annan fick bilen vandaliserad för ett tag sen det är lika illa det

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Höbonde
228 Inlägg
29 maj 2007
Lider med dig! Jag är evigt tacksam att jag bor på landet där det inte finns alltför många snorungar osv.

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

665 Inlägg
29 maj 2007
fattar bara inte vrf ?

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

4 554 Inlägg
29 maj 2007
fattar itne var alla tar vägen.. det är ju hur många som helst som försvinner...

Bobo
29 maj 2007
Riktigt tråkigt att läsa ;( lider med dig. Undrar vem som köper alla dessa stulna vingar

Fortare än kvickt
241 Inlägg
29 maj 2007
ah det är ju fan bara typiskt

Akta lacken pappskalle!

1 112 Inlägg
29 maj 2007
man skall installera peppar spray me färg i under fästena till vingen! så förövare får sig en läxa å kanske skiter i vingen i flykten hehe!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Sök