...

potti
30 maj 2007 · 28 Inlägg

:d:d:d:d

Senast redigerat av potti (7 september 2007)

_fillan_ med lem
30 maj 2007 · 1 925 Inlägg

fälgen får nu nog ordna,,,men en ny bakaxel o lite sånt smått o gott på skroten kostar inte många kronor kan jag säga smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
potti
30 maj 2007 · 28 Inlägg

aa mend et löser sig

Senast redigerat av potti (7 september 2007)

dusty Living in the fastlane
30 maj 2007 · 2 616 Inlägg

ajajaj hur lyckades du med dedär?

_fillan_ med lem
30 maj 2007 · 1 925 Inlägg

kan tänka mig att det kostar 4-5 lax att fixa bilen

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
KarlNilsson Örebroare i exil
30 maj 2007 · 970 Inlägg

Har du inte försäkring som täcker skadorna eftersom du frågar?

Hej FRA!
potti
30 maj 2007 · 28 Inlägg

_Kekke_ skrev:
Har du inte försäkring som täcker skadorna eftersom du frågar?

trafikförsäkring only hmm

så får pynta ur egen bössa:/

potti
30 maj 2007 · 28 Inlägg

dusty skrev:
ajajaj hur lyckades du med dedär?

dåliga bakdäck och dåliga fjädringar o dämpare. hmm
kom i en kurva o fick släpp på bakhjulen och sedan var det snurr och upp i slänten o ner på vägen.

Senast redigerat av potti (30 maj 2007)

Murvald Knegare
31 maj 2007 · 718 Inlägg

Bilderna fungerar inte, kan du fixa det?smile

William 2009-02-20
Caffe
31 maj 2007 · 1 436 Inlägg

Aj aj, polaren skrota sin OG900 på samma plats i vintras... Farlig kurva för saabar.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
båge montör och hobby mekaniker
31 maj 2007 · 2 672 Inlägg

fixa bilderna!? så man får se va som hänt sad

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
haxer Proljece?
31 maj 2007 · 1 464 Inlägg

Silken tur man har min polo 6n kostar 2050kr i helförsäkring + att jag "får" köra 2500mil men hoppas du får i hop bilen älskar dom 900 ville ha en sådan först som förstabil riktigt coola smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
potti
31 maj 2007 · 28 Inlägg

haxer skrev:
Silken tur man har min polo 6n kostar 2050kr i helförsäkring + att jag "får" köra 2500mil men hoppas du får i hop bilen älskar dom 900 ville ha en sådan först som förstabil riktigt coola smile

vilken lyx big_smile
jag fick ge 5000 kr om året i TRAFIKFÖRSÄKRING bara.
morsan lr farsan ville ej stå på bilen  hmm
jo den är eller var.... riktigt fin sad

potti
31 maj 2007 · 28 Inlägg

båge skrev:
fixa bilderna!? så man får se va som hänt sad

done

Team-Adolfsson Gödseldräng
1 juni 2007 · 4 529 Inlägg

såg att någon skrev runt 4-5k för det där jag kan säga dig direkt att det inte räcker
en bakaxel på skroten går på runt 1k sen drivaxel ett par hundralappar länkarmen tror jag blev sne och dom är inte billiga runt 1k på skroten = ca 2400
sen ny spoiler bak går på ca 2k plåtskador om det var några är ganska dyrt runt 3k om du köper på skroten (skärmar och sådant) och antagligen så är stagen till fjädringen fram knäckta så det går på ca 2-4k för fjärdrar och dämpare fram sen finns det ju hur mycket småsaker fram och bak som kan gått sänder

såg dyrt ut bara man såg bilderna så runt 10-15k får du nog punga ut om du inte har en jävlig tur

potti
1 juni 2007 · 28 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
såg att någon skrev runt 4-5k för det där jag kan säga dig direkt att det inte räcker
en bakaxel på skroten går på runt 1k sen drivaxel ett par hundralappar länkarmen tror jag blev sne och dom är inte billiga runt 1k på skroten = ca 2400
sen ny spoiler bak går på ca 2k plåtskador om det var några är ganska dyrt runt 3k om du köper på skroten (skärmar och sådant) och antagligen så är stagen till fjädringen fram knäckta så det går på ca 2-4k för fjärdrar och dämpare fram sen finns det ju hur mycket småsaker fram och bak som kan gått sänder

såg dyrt ut bara man såg bilderna så runt 10-15k får du nog punga ut om du inte har en jävlig tur

bra svar.
mjo jag har räknat på 10-15k faktist.  så bara hoppas det inte blir såmycket med. skönhets felen får man väl ta o fixa i vinter. ev ny lackning.
men men tack för bra svar.

Gerling
1 juni 2007 · 55 Inlägg

hehe nej 4-5k får du inte mycket för idag...
är nog mer realistiskt med de som Team-Adolfsson skrev!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang