2965
Sök

Sjukaste Jag Sett Men Fan Så Fett !!!!!

70 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
Man får se hur olje shejker gör av med sina pengar på hobbys o bilar med mera helt sanslöst asså måste ses lite lång men men den e grymm videon.

http://video.google.com/videoplay?docid … 2862851569

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
31 maj 2007
haha shiiit säger jag smile inte kollat hela men jag vill me leva så wink

70 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
Haha vem vill inte det smile

665 Inlägg
31 maj 2007
vi kan försöka gifta oss med deras barn!! eller ?

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
ja hade vi levt sådär nu så skulle vi inte sitta framför datorn och vara här på garaget hehe då hade man ju lekt me sina leksaker ju

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

671 Inlägg
31 maj 2007
fy fan dom där araberna vet vad man kan göra med mkt pengar smile ... mitt mål är att köpa Sverige ön i hans Ö-värld !

Second is the first loser

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
kohler skrev:
fy fan dom där araberna vet vad man kan göra med mkt pengar smile ... mitt mål är att köpa Sverige ön i hans Ö-värld !

det lär inte vara billigt

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
det roligate var ju ändå han som hade 7 likadana mercor i olika färger för varje dag

70 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
Var inte snyggt färg val på bilarna måste jag säga HAHAHA.
Sverige ön i hans ö-värld jaa det är bra man ska ha mål i livet sen om du lyckas nå fram är en annan sak haha big_smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
Arabico skrev:
Sverige ön i hans ö-värld jaa det är bra man ska ha mål i livet sen om du lyckas nå fram är en annan sak haha big_smile

lacken var inte det finaste på bilarna såg ju för gräsligt ut

70 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
ironhead skrev:
Arabico skrev:

lacken var inte det finaste på bilarna såg ju för gräsligt ut

Haha nee såg ut som adam 7 år hade lackat bilen big_smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
även allt krom var lackat i samma vidriga färger skulle jag haft dessa mercor hade dom vart lackade i olika candylacker eller metalic

1 231 Inlägg
31 maj 2007
sexy_d skrev:

Det är bara llite svårt att ragga i saudi.. funkar inte som i sverige riktigt wink tyvärr

Mitt projekt: Evo III

70 Inlägg
31 maj 2007
Trådstartare
Lone Star skrev:
sexy_d skrev:

Det är bara llite svårt att ragga i saudi.. funkar inte som i sverige riktigt wink tyvärr

Haha raggar du på en brud där får du en lavett över ansiktet direkt.
Men dom e inte så oskyldiga dom där asså jag själv e från Libanon.
När dom kommer utanför saudi/dubai eller nått då jävlar grabbar värre än alla brudar tro mig jag vet av egen erfarenhet när man träffat på några i Libanon men så gött det ohh underbara e dom haha blev lite väl detlajerat det där kanske men JAHHH big_smile

Saaboholic
3 129 Inlägg
31 maj 2007
Arabico skrev:
Lone Star skrev:
sexy_d skrev:

När dom kommer utanför saudi/dubai eller nått då jävlar grabbar värre än alla brudar tro mig jag vet av egen erfarenhet när man träffat på några i Libanon men så gött det ohh underbara e dom haha blev lite väl detlajerat det där kanske men JAHHH big_smile

håriga tjärringar är inte i min smak iallafall även om dom också behöver kärlek.

Tycker mest tjejerna som försöker vara något utanför sina hemstäder framstår som korkade bimbos osv, bara kaxiga och tror sig vara snyggast i världen när de flesta i själva verket inte ens vill ta i dom med tång men tar dom bara för att få sig något.

Tyvärr dåligt med FRÄSCHA brudar neråt de regionerna på vår jord (vet av egen erfarenhet då jag vart ner åt det hållet samt haft ihop det med en libanes).
Och det är även samma sak där (libanon) föräldrarna bestämmer mycket osv, iallafall på vissa ställen.

"Liberty of thought is the life of the soul"

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
Arabico skrev:
Lone Star skrev:
sexy_d skrev:

kan brudarna komma hit till sverige då och närmare bestämt norrtälje

Saaboholic
3 129 Inlägg
31 maj 2007
håller med den hårdrockande volvo nissen fulare lack får man leta efter på med vattenfärgen för fan! wink

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
hedley skrev:
håller med den hårdrockande volvo nissen fulare lack får man leta efter på med vattenfärgen för fan! wink

fan att han verkligen åker me bilarna  fan en annan skulle ju skämmas över att åka me så hemska färger asså

Saaboholic
3 129 Inlägg
31 maj 2007
ironhead skrev:
hedley skrev:

fan att han verkligen åker me bilarna  fan en annan skulle ju skämmas över att åka me så hemska färger asså

haha precis då kan man lika gärna åka rost hög eller volvo 340-360 xD

Örebroare i exil
970 Inlägg
31 maj 2007
Dom där "regnbågsmercorna" fick han väl när han skulle gifta sig? Alltså inget han använder nuförtiden

Hej FRA!

Sök