Var inte snyggt färg val på bilarna måste jag säga HAHAHA. Sverige ön i hans ö-värld jaa det är bra man ska ha mål i livet sen om du lyckas nå fram är en annan sak haha
Var inte snyggt färg val på bilarna måste jag säga HAHAHA. Sverige ön i hans ö-värld jaa det är bra man ska ha mål i livet sen om du lyckas nå fram är en annan sak haha
lacken var inte det finaste på bilarna såg ju för gräsligt ut
lacken var inte det finaste på bilarna såg ju för gräsligt ut
Det är bara llite svårt att ragga i saudi.. funkar inte som i sverige riktigt tyvärr
Haha raggar du på en brud där får du en lavett över ansiktet direkt. Men dom e inte så oskyldiga dom där asså jag själv e från Libanon. När dom kommer utanför saudi/dubai eller nått då jävlar grabbar värre än alla brudar tro mig jag vet av egen erfarenhet när man träffat på några i Libanon men så gött det ohh underbara e dom haha blev lite väl detlajerat det där kanske men JAHHH
Det är bara llite svårt att ragga i saudi.. funkar inte som i sverige riktigt tyvärr
Haha raggar du på en brud där får du en lavett över ansiktet direkt. Men dom e inte så oskyldiga dom där asså jag själv e från Libanon. När dom kommer utanför saudi/dubai eller nått då jävlar grabbar värre än alla brudar tro mig jag vet av egen erfarenhet när man träffat på några i Libanon men så gött det ohh underbara e dom haha blev lite väl detlajerat det där kanske men JAHHH
håriga tjärringar är inte i min smak iallafall även om dom också behöver kärlek.
Tycker mest tjejerna som försöker vara något utanför sina hemstäder framstår som korkade bimbos osv, bara kaxiga och tror sig vara snyggast i världen när de flesta i själva verket inte ens vill ta i dom med tång men tar dom bara för att få sig något.
Tyvärr dåligt med FRÄSCHA brudar neråt de regionerna på vår jord (vet av egen erfarenhet då jag vart ner åt det hållet samt haft ihop det med en libanes). Och det är även samma sak där (libanon) föräldrarna bestämmer mycket osv, iallafall på vissa ställen.
kan brudarna komma hit till sverige då och närmare bestämt norrtälje