2904
Sök

Projekt 855 500hk

915 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
http://www.gatfilmer.com/film/152/Premi … rning.html - helt meningslöst men obligatoriskt tongue

Sveriges bästa pris på Speedparts?
www.Tuning-import.com

bonntrimmare
655 Inlägg
19 februari 2008
Gött

271 Inlägg
19 februari 2008
Haha big_smile Faan vad han mullra gött

Joas_86
19 februari 2008
Hehe du med ditt BILTEMA tongue går den bättre imorn då ?

915 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
Keps_nille skrev:
Haha big_smile Faan vad han mullra gött

Japp blir nog en sidepipe med raka rör på stripp/kvällskörningarna tongue

Normal körning blir det 1 liten dämpare o 1 japs därbak.. Mullrar nog gott de också..

Joas_86 skrev:
Hehe du med ditt BILTEMA tongue går den bättre imorn då ?

Biltema är det bästa som uppfunnits, om man är hobbymekaniker. Stiften köpte jag av den enkla anledningen att jag visste att det skulle gå rikt..

Får hoppas jag orkar leta upp felet imorgon o fixa läckagen, läckte duktigt med olja sista körningen har jag otur är det inloppet till turbon o då måste jag lyfta spisen för att fixa det..

www.Tuning-import.com

294 Inlägg
19 februari 2008
Då får vi hoppas att det inte är det.. smile

"För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"

915 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
Har snackat runt lite nu och flera st tror att den går för snålt och att anledningen tex kan vara TPS eller LMM som gör att den går i limphome mode, vilket låter rätt troligt så nu har jag lite att felsöka, bara hoppas den startar alls eftersom den inte startade när jag skulle köra in den..

www.Tuning-import.com

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
20 februari 2008
oj oj oj, har suttit och läst allt nu, värst vad denna kvällen rann iväg big_smile j'vla massa bilder och updateringar också, grymt projekt och grym tråd!!!

Ableton Live

915 Inlägg
20 februari 2008
Trådstartare
Qwaffe skrev:
oj oj oj, har suttit och läst allt nu, värst vad denna kvällen rann iväg big_smile j'vla massa bilder och updateringar också, grymt projekt och grym tråd!!!

Tack smile

www.Tuning-import.com

915 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Idag tog jag ledigt ifrån mitt egna garage och hängde på Mac istället, skruvade 850GLT. Var skönt att känna efter lite och stressa ner samt återladda batterierna lite.. Imorgon ska jag ner och börja felsökningen och börja fixa läckagen så den är redo för mappning!

www.Tuning-import.com

15 Inlägg
21 februari 2008
vem ska mappa bilen åt dig sen?
Senast redigerat av lasse-T5 (21 februari 2008)

915 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
lasse-T5 skrev:
vem ska mappa bilen åt dig sen?

Står mellan 2st, Mattsson (MMT) eller Patric (BSR).. Får se lite vem som känner sig manad, kostar ca 5k hos båda..

www.Tuning-import.com

56 Inlägg
21 februari 2008
kanske dags att putsa o städa den lite så den blir fint o posta lite konsept bilder på den färdiga bilen ? tongue

915 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Jaha bara för jag fick finbesök av självaste mapparen Mattsson som skulle kolla lite på bilen så pissar det olja undetill mellan låda/motor,, troligen packboxen som gått utav någon dum anledning dock vet jag att det inte är förmycket olja i motorn och vevhuset är välventilerat så troligast är väl att man inte fått dit den redigt men jag minns att jag var noga så det är skumt.. Med min tur så är det väl en skruv eller något som vibbat loss o gjort ett fint hål.. Den som lever får se.
Ken och jag tog iallafall ett ryck och kasta ur motorn, 4h tog det i "lugn" takt så imorgon ska jag skruva isär och undersöka, förhoppningsvis är den ihop på Söndag igen.

http://xs124.xs.to/xs124/08084/asdasd661.jpg

www.Tuning-import.com

2 644 Inlägg
21 februari 2008
Du börjar ju bli bra på det här nu big_smile 4h det är riktigt bra smile

Johan Lindgren

915 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
Du börjar ju bli bra på det här nu big_smile 4h det är riktigt bra smile

Grenröret är så dumt byggt så bara släppa downpipen tar typ 30h annars hade de gått bra mycket snabbare!

www.Tuning-import.com

312 Inlägg
21 februari 2008
Jag beundrar din glöd

915 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Henke_hinken skrev:
Jag beundrar din glöd

När man har lagt ut 200k då blir man ganska motiverad haha...

www.Tuning-import.com

Troligen galen...
567 Inlägg
22 februari 2008
phonic skrev:
När man har lagt ut 200k då blir man ganska motiverad haha...

lol, kan tänka mig det.
Men men, kämpa på, jag ska se din bil på eventen i sommar wink

56 Inlägg
22 februari 2008
phonic skrev:
Jaha bara för jag fick finbesök av självaste mapparen Mattsson som skulle kolla lite på bilen så pissar det olja undetill mellan låda/motor,, troligen packboxen som gått utav någon dum anledning dock vet jag att det inte är förmycket olja i motorn och vevhuset är välventilerat så troligast är väl att man inte fått dit den redigt men jag minns att jag var noga så det är skumt.. Med min tur så är det väl en skruv eller något som vibbat loss o gjort ett fint hål.. Den som lever får se.
Ken och jag tog iallafall ett ryck och kasta ur motorn, 4h tog det i "lugn" takt så imorgon ska jag skruva isär och undersöka, förhoppningsvis är den ihop på Söndag igen.

http://xs124.xs.to/xs124/08084/asdasd661.jpg

ohh vad synd sad

så jävla typsikt , gillar ditt mod , att du aldrig ger upp smile

Sök