R0b1n skrev:
är ingen volvo nisse, men fan va gött ljud du har fått i han. verkar inte vara som en grävling när du trampa på fullt heller

. Lycka till !!
Kan vara för det bara är 1kg ladd just nu... Kommer minst 0.6 till.. Den ritar på 2an hur man än gör just nu och med mer ladd så lär den börja rita på 3,4an också

Bilen är ihopplockad igen och det läcker inte vid turbon längre vad jag såg efter jag varit ute och kört idag dock så är en slang till oljekylet trasig, troligen torrsprucken men jag tror jag har en extra liggandes som jag ska plocka dit imorgon.
Läcker även vatten vid en slang, satte ändå dubbla klämmor.. Helt sjukt asså den slangen bara vägrar sluta läcka, kollade ändå innan jag satte dit den och den är inte trasig.. Men men det är lätt avhjälpt imorgon så det ser ljust ut..
De nya bussningarna, ojoj säger jag bara, så styvt.. Blev så mycket missljud så man tror allting ska trilla ihop haha, men det är som jag säger, desto obekvämare desto fränare.. Men nu har man gått ifrån bruksbil för det är inte bekvämt på något sätt.. Men de gör inget, känns det speciellt att köra då är det speciellt..
David och Pär fick sig en åktur och de tycker det skickar på bra så det finns hopp för en rolig maskin!
Lyckades skjuta en tryckslang påvägen hem när jag o Pär var ute o la en burnis, bluddrade fint på hemvägen hehe..
La upp några sekunder film som David filmade, det blir lite mer o längre film såfort jag vet att allting är som det ska..
http://www.gatfilmer.com/film/187/1kg_laddtryck_nu.html