3852
Sök

vad är detta för mysig spindel?? :)

- De är jag de.
354 Inlägg
2 juni 2007
fy fan va jag bara hatar spindlar, slör ihjäl dom så fort jag får syn på dom!

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

3 113 Inlägg
3 juni 2007
herregud vad äckliga vad spindlar kan vara.. spindlar med lång "päls" som en stor fågelspindel har jag inte problem med men fan.. dom som ser glansiga och spetiga.. ussch!

har hört från mina älskade föräldrar historier från då jag vart liten och hur man kunde hitta 10st böcker, staplade på varandra i mitten av hela rummet eller nåt tongue ...då vet kan vad som är under dom smile

Semper Fi

bojboj
3 juni 2007
wooka han i stekpannan och kolla if it taste like chicken smile

Beroende av billjud
151 Inlägg
4 juni 2007
Det där med köksklockan måste ju vara en dundermyt, lät ju för läskigt för att vara sant ;P

"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet - Farbro Barbro"

Byfåne
368 Inlägg
4 juni 2007
En polare var nere i Australien och hälsade på sin syster. En dag när han hade lånat hennes dator och satt och surfade som bäst kommer det en Svarta änkan och kutar över tangentbordet.. hade det varit jag hade jag fan dött av chocken.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
4 juni 2007
*rädd*

Bmw osv..

Colaberoende
1 219 Inlägg
4 juni 2007
Jag hade en Chilensk Fågelspindel förut. Har hellre en stor spindel nära mig än en liten. Hatar småkryp. Men leta upp en mailadress till Akvariet i Gbg eller gubben på skansen-akvariet.
Vi hittade en scorpion på jobbet en dag och denna skickades till Akvariet i Göteborg. Denna var visst helt ökånd för dom men giftig var den.

/Ena

Biltokig
870 Inlägg
4 juni 2007
AudiEngineering skrev:
Det där med köksklockan måste ju vara en dundermyt, lät ju för läskigt för att vara sant ;P

Du kan få ringa och fråga henne själv om du vill wink nog för att min mamma är lättskrämd men även morfar bekräftar det big_smile
Ja tror de va nån slags sån där fågelspindel... hårig tjock fan

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

Maizer
4 juni 2007
Jag var tvungen att väcka hela familjen kl 03 inatt, hade en stor äcklig jävla spindel i mitt rum. Och jag har en otrolig fobi för spindlar, är verkligen skiträdd för dem. Jag tänkte skita i att gå och lägga mig igen, kände hur den döda jäveln kröp över hela mig. Död åt dem jävlarna fyfan

64 Inlägg
4 juni 2007
Haha, de va värst va alla är rädda för spindlar big_smile
Om dom är giftiga är det ju en sak... menannars så tror jag nog spindeln är mer rädd för oss än vi för dom big_smile

50 Inlägg
4 juni 2007
Ser ut som en jättekrabbspindel. Borde vara en hona...... Hur stor är den ungefär?

12 Inlägg
4 juni 2007
dom små spindlarna är värst enligt mej men d e när dom närmar sej mot en då d e som läskigaste :S

Volvo 360
Gubbiga bilar kan bli skitsnygga!

177 Inlägg
4 juni 2007
Finns ju folk som spindlarna ha lagt ägg i smile Min morsas kompis hade en knöl på knäet å fick ligga på sjukan en natt, på morron va knölen borta å de va fullt me spindlar i rummet ;D

Maizer
4 juni 2007
Deathwish skrev:
Haha, de va värst va alla är rädda för spindlar big_smile
Om dom är giftiga är det ju en sak... menannars så tror jag nog spindeln är mer rädd för oss än vi för dom big_smile

Du har ingen aning om vad du pratar om, De är ute efter att DÖDA oss alla!!!!!!!!!
Usch för dem.

:]
469 Inlägg
4 juni 2007
_fillan_ skrev:
o far åt helvete va grisig tongue haha

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA

Sleeper
3 084 Inlägg
4 juni 2007
nja spindlar e väl inte äckliga det är det där jävla nätet man får i ansiktet när man går i skogen som e äckligt men såna små röda prickar e ju asfräna turspindlar eller vad dem kallas

eyy vad mesiga småspindlarkolla vad som var på morsans hotellrum i afrika smile

http://img403.imageshack.us/img403/4640/sany0138rh1.jpg

var minst 10 cm lång
Senast redigerat av Sushikocken (5 juni 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 juni 2007
Dissection skrev:
Finns ju folk som spindlarna ha lagt ägg i smile Min morsas kompis hade en knöl på knäet å fick ligga på sjukan en natt, på morron va knölen borta å de va fullt me spindlar i rummet ;D

och där var min natt förstörd.. nu vågar man ju absolut inte sova inatt yikes

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Stålverksarbetare
372 Inlägg
5 juni 2007
Sushikocken skrev:
eyy vad mesiga småspindlarkolla vad som var på morsans hotellrum i afrika smile

http://img403.imageshack.us/img403/4640/sany0138rh1.jpg

var minst 10 cm lång

Bara till att ringa kocken på hotellet så har dom ju frukost till dagen efter roll

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 juni 2007
Ripley333 skrev:
http://www.geting.se/viewimage.php?image=45712-DSC04518.JPG

hitta den när jag städade. någon som vet vad den heter?

såg ut som en godis spindel :p

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Neerd
1 596 Inlägg
5 juni 2007
wii mer bilder på spindlar=D den där gröna borde du fånga och undersöka... den ser helt mongo ut...

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Sök