3886
Sök

SLUTA REPA våra bilar

437 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
Jag tycker de är så fegt att repa nåns bil lixsom varför?.
Leker man cool eller är man avundsjuk på bilen, MEST så tror jag att man är avundsjuk.
Tack vare den idioten som repade min bil måste jag betala massa pengar för att få den fixad. SÅ ONÖDIGT.

Va skulle ni göra om ni hade kommit på o sett den personen medans han repar er bil roligt o veta big_smile big_smile big_smile

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

DFFL
9 020 Inlägg
3 juni 2007
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 112 Inlägg
3 juni 2007
när hände detta? vart?

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
3 juni 2007
FireTraXX skrev:
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Uppmanar han till ngt brott alls? :S

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

437 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
Waho skrev:
FireTraXX skrev:
§8 Uppmaning till brott

Exakt uppmanar jag till något brott, skrev bara vad som hade hänt
Senast redigerat av Speddy_Gonzales (3 juni 2007)

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

DFFL
9 020 Inlägg
3 juni 2007
Waho skrev:
FireTraXX skrev:
§8 Uppmaning till brott

Speddy_Gonzales skrev:
Va skulle ni göra om ni hade kommit på o sett den personen medans han repar er bil roligt o veta big_smile big_smile big_smile

Eller?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

437 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
Widowmaker skrev:
när hände detta? vart?

utanför en shopping ställe där det fanns gott om bilar, kan ta de ¨på försäkringen men då försvinner 20% av min bonus.

208 Inlägg
3 juni 2007
trist att det finns sånna här idioter.. ngn som ristat in "sug-***" på min 142a.. hade jag sett det så hade jag tagit tag i personen och sen bett han betala eller så hade han fått åka med till polishuset  smile

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)

1 893 Inlägg
3 juni 2007
Speddy_Gonzales skrev:
Widowmaker skrev:
när hände detta? vart?

utanför en shopping ställe där det fanns gott om bilar, kan ta de ¨på försäkringen men då försvinner 20% av min bonus.

Bonusen försvinner inte om någon repat din bil!
Bonusen baseras på Traffikförsäkrings delen, den använder du ju inte när du skall få DIN bil lagad.
Traffik delen ersätter allt runt din bil som DU kan förstöra. Kör du ner en lycktstolpe, åker bonusen då stolpen går på traffiken. Din egna bil går på halv/hel försäkringen (Beroende på vad det gäller.)

Idiot..
285 Inlägg
3 juni 2007
Jag hade fått haft lite kul om killen/tjejen var ensam och mindre än mig roll

Kettunen
3 juni 2007
Helt ärligt så hade han som repa min bil fått smaka på min 2 kompisar, Vänster & höger knytnäve

SSS -12
3 217 Inlägg
3 juni 2007
Kettunen skrev:
Helt ärligt så hade han som repa min bil fått smaka på min 2 kompisar, Vänster & höger knytnäve

Är de tvillingar?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

4 554 Inlägg
3 juni 2007
jag hade blivit glad.. självrisken är ju inte så farlig i förhållande till va en ny lack kostar.. och ny lack är precis vad jag behöver:P

3 Inlägg
3 juni 2007
jag skulle bjuda han på "Lunch"big_smile

Troligen galen...
567 Inlägg
3 juni 2007
Jag såg en silverfärgad Honda CRX DelSol igår på strandvägen i sthlm. Alla karossytor var repade ner till plåten, och på förardörren hade någon ristat in ordet ***.

Jag undrar varför någon gör något sådant, antingen avundsjuka, eller också har bilen ägare gjort någon riktigt förbannad... Eller vad tror Ni?

Skulle jag se någon repa min bil så skulle jag bli lite "medeltida" och ta hand om dem...

437 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
Mebb skrev:
Jag såg en silverfärgad Honda CRX DelSol igår på strandvägen i sthlm. Alla karossytor var repade ner till plåten, och på förardörren hade någon ristat in ordet ***.

Jag undrar varför någon gör något sådant, antingen avundsjuka, eller också har bilen ägare gjort någon riktigt förbannad... Eller vad tror Ni?

Skulle jag se någon repa min bil så skulle jag bli lite "medeltida" och ta hand om dem...

Jag tror att ägaren till bilen har gjort nått, men som sagt de finns gott om idioter som tycker hihi va roligt jag ristade in *** i hans bil går han runt o berättar till sina vänner.

437 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
Fuckface skrev:
Kettunen skrev:

Är de tvillingar?

Haha dom är nog väldig trevliga tvillingar big_smile

SSS -12
3 217 Inlägg
3 juni 2007
Kan ju vara så illa att man tjallat någons brud... Då hade jag inte varit sen på att dra upp något vasst och repa, för att sätta en lapp i rutan med brudens mobilnummer samt meddelandet: Tack för en härlig natt, nu är du också smittad! Visst fan river det wink

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

2 123 Inlägg
3 juni 2007
loudness skrev:
jag hade blivit glad.. självrisken är ju inte så farlig i förhållande till va en ny lack kostar.. och ny lack är precis vad jag behöver:P

Need a job done ? : )
Tråkigt när folk repar bilar, undrar varför egentligen : /
Det kan ju inte kännas bättre för dom för att dom förstår någon annans bil.

437 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
Fuckface skrev:
Kan ju vara så illa att man tjallat någons brud... Då hade jag inte varit sen på att dra upp något vasst och repa, för att sätta en lapp i rutan med brudens mobilnummer samt meddelandet: Tack för en härlig natt, nu är du också smittad! Visst fan river det wink

HAHAHAHAHA fy fan det där var lite för hårt att ta i

Sök