3851
Sök

vart är mina ventilhattar?

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
17 juni 2007
#41
vi blev av med våra NISMO-ventilhattar förra året och till denna säsongen satte vi på vanliga svarta plast hattar.. vi har fått ha dom ifred wink

//Silverpilen\\

Öh, barlös.
300 Inlägg
17 juni 2007
#42
Lite illa är det...

97 Inlägg
19 juni 2007
#43
det finns låsbara ventilhattar såg nån annons på blocket där man måste ha en speciell nyckel tydligen haha

lever mitt liv i bredställ omgiven av däckrök

140 Inlägg
19 juni 2007
#44
Min polare bodde för några år sen i ett ganska moppe/vespa-tätt område. Dom sprang runt o jävlades me bilarna, snodde ventilhattar, tog dragkroksskydd, sumpade däck o sånt o en kväll hade vi vatt ute o kört en runda o blev kvar i bilen på parkeringen o snackade skit o lyssnade på musik o sådär så såg vi att nåt moppegäng närmade sig, o mycket rikitgt närmade dom sig bilarna snett framifrån (o iom att det va mörkt så såg dom inte att vi satt i), o precis när den ene snubben skulle fram o pilla vid högerhjulet så drog min polare igång tutan varpå killen drar upp huvudet rakt in i skärmkanten på hjulhuset. Hans polare drog iväg på sina moppar o vi efter. Dom flesta drog åt olika håll, men 3 st körde åt samma håll o vi låg kloss intill me helljus på, sen till slut drog dom ut på nån jävla gropig åker. Så jääävla kul det var. smile
Sen var det lugnt i det området efteråt. big_smile
Senast redigerat av kalleman00 (19 juni 2007)

Sa du att jag sa nåt som du inte sa att jag sa?

115 Inlägg
19 juni 2007
#45
kalleman00 skrev:
Min polare bodde för några år sen i ett ganska moppe/vespa-tätt område. Dom sprang runt o jävlades me bilarna, snodde ventilhattar, tog dragkroksskydd, sumpade däck o sånt o en kväll hade vi vatt ute o kört en runda o blev kvar i bilen på parkeringen o snackade skit o lyssnade på musik o sådär så såg vi att nåt moppegäng närmade sig, o mycket rikitgt närmade dom sig bilarna snett framifrån (o iom att det va mörkt så såg dom inte att vi satt i), o precis när den ene snubben skulle fram o pilla vid högerhjulet så drog min polare igång tutan varpå killen drar upp huvudet rakt in i skärmkanten på hjulhuset. Hans polare drog iväg på sina moppar o vi efter. Dom flesta drog åt olika håll, men 3 st körde åt samma håll o vi låg kloss intill me helljus på, sen till slut drog dom ut på nån jävla gropig åker. Så jääävla kul det var. smile
Sen var det lugnt i det området efteråt. big_smile
HAHAHA vad kul det skulle man ha sett...smilesmilecool


Turbocharged
421 Inlägg
19 juni 2007
#46
Varför köper ni dyra "fina" ventilhattar öht? Jag har inte ens funderat på ventilhattarna innan jag läste den här tråden, jag har vanliga svarta och tycker inte det skulle göra nån skillnad o byta, bara 80 spänn åt skogen hmm

Tråkigt att ni inte får ha dom ifred iaf sad

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.

59 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
#47
kalleman00 skrev:
Min polare bodde för några år sen i ett ganska moppe/vespa-tätt område. Dom sprang runt o jävlades me bilarna, snodde ventilhattar, tog dragkroksskydd, sumpade däck o sånt o en kväll hade vi vatt ute o kört en runda o blev kvar i bilen på parkeringen o snackade skit o lyssnade på musik o sådär så såg vi att nåt moppegäng närmade sig, o mycket rikitgt närmade dom sig bilarna snett framifrån (o iom att det va mörkt så såg dom inte att vi satt i), o precis när den ene snubben skulle fram o pilla vid högerhjulet så drog min polare igång tutan varpå killen drar upp huvudet rakt in i skärmkanten på hjulhuset. Hans polare drog iväg på sina moppar o vi efter. Dom flesta drog åt olika håll, men 3 st körde åt samma håll o vi låg kloss intill me helljus på, sen till slut drog dom ut på nån jävla gropig åker. Så jääävla kul det var. smile
Sen var det lugnt i det området efteråt. big_smile
haha jag skulle betala för att få se det!!

haha!


53 Inlägg
25 juni 2007
#48
haha ja har en polare som bor på ett ställe här i borås... haha ja kan inte parkera utanför honom utan att bli av med dem vet inte hur många gånger ja blivit av med dem. haha förra året kom det fram ett gäng med 10åringar o frågade om ja ville köpa ventilhattar..... dem hade nämligen över 100 stycken hemma som dem hade stulit...  haha va fan skulle man göra? haha kunde ju inte bevisa ett skit tongue

Gas,
Grass,
Or Ass,
No One Rides For Free

red daddy
25 juni 2007
#50
Blev av med mina också. Aluminium med BBS logga på. Plus min R-vinge...
Sa det på jobbet, då visade det sig att en arbetskamrat hade hittat en full GB-glass låda med ventilhattar hemma i huset hos sin 12 årige pojk...
"gör det för spänningens skull och ju fler man har desto coolare kan man byta till sig"...
Själv höll man på med hockey bilder som man slet ihop pengar till genom att klippa gräset, städa etc.
Ingen respekt har dom småjävlarna, hade min farsa kommit på mig med att själa andras grejer - oavsett värde så hade jag suttit som ett frimärke i väggen!

86 Inlägg
26 juni 2007
#51
haha min granne blev också av med ventil hattarna tongue Fast i Sorunda tongue lol

Bly fot? Nej bara tung på gasen

59 Inlägg
26 juni 2007
Trådstartare
#52
red daddy skrev:
Blev av med mina också. Aluminium med BBS logga på. Plus min R-vinge...
Sa det på jobbet, då visade det sig att en arbetskamrat hade hittat en full GB-glass låda med ventilhattar hemma i huset hos sin 12 årige pojk...
"gör det för spänningens skull och ju fler man har desto coolare kan man byta till sig"...
Själv höll man på med hockey bilder som man slet ihop pengar till genom att klippa gräset, städa etc.
Ingen respekt har dom småjävlarna, hade min farsa kommit på mig med att själa andras grejer - oavsett värde så hade jag suttit som ett frimärke i väggen!
med all respekt men så ska det vara och det fattas nuförtiden..


59 Inlägg
26 juni 2007
Trådstartare
#53
acix skrev:
haha min granne blev också av med ventil hattarna tongue Fast i Sorunda tongue lol
men sorunda.. jag blir inte förvånad..


preem pump
836 Inlägg
26 juni 2007
#54
jag har en lösning på problemet....
fick skit fina (öhh inte) blåa ventil hattar i aluminium som var köpta på mekonomen
eftersom att jag inte är så mycket för "styling" big_smile så satte jag dom på vinterdäcksfälgarna.
så nu i vintras när jag slängt på vinterdäcken och skulle kolla ringtrycket.. så går inte hattjävlarna att ta av. jag använde 2 tänger men hattfaanskapen sitter som berget.
så jag får kränga däcken och byta ventiler till nästa år.
så köp mekonomens blåa i aluminium om ni vill ha dom kvar

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

Bobo
27 juni 2007
#55
Kanske något att ta efter så dagens barn förstår allvaret mellan rätt och fel. Här har ju föräldrana verkligen ett ansvar att hålla koll på vad sina barn sysslar med.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 28,00.html

Jag är en av dom, Busen på vägarna
277 Inlägg
27 juni 2007
#56
gahh detta var ett grovt fall för efterlyst lol lol:

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"

Pulare
248 Inlägg
27 juni 2007
#57
Är ett jävligt irreterande problem, blir ofta av med mina ventilhattar. Några tattar ungar som snor dem. Ibland snor de alla och ibland snor de bara 2st? Och nu på senaste tiden börjar jag undra om de repar bilarna oxå? för jag har ett "E" ristat på bakluckan, och bmwn som står breve mig har fått sin baklucka ristad med repor. Blir fan snart att campa i bilen och kicka skiten ur ungjävlarna som håller på. Lite hyss måste de fan lära sig. Så jävla lata föräldrar är idag. Har själv barn, men inte fan tänker jag låta min dotter hålla på så... Men problemet idag är att du får inte säga halvsju till ngn. Hur fan ska man annars lära sig vad som är rätt eller fel om man inte blir straffad för det?


140 Inlägg
27 juni 2007
#58
Bobo skrev:
Kanske något att ta efter så dagens barn förstår allvaret mellan rätt och fel. Här har ju föräldrana verkligen ett ansvar att hålla koll på vad sina barn sysslar med.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 28,00.html
Så jävla klockrent! smile
Dom där små snorungarna lär sig aldrig om dom inte får det direkt uppkört i nyllet att det inte e acceptabelt.
Jag kör buss ju, och ibladn ska dom små kaxiga fjortisarna visa sin "makt" och går mitt ute i vägen, bara för att man ska stanna. Men inte jag inte, e dom så jävla dumma i huvet att dom går mitt ute i en trafikerad gata, då får dom faan skylla sig själva. När det kommer en buss i 50 knyck rakt mot dom, då flyttar dom på sig.
Det där trevliga personliga ansvaret e d inte många snorungar av idag som vet om. Jag tänker då fan inte låta deras misstag gå ut över mig, då får dom hellre sitta som en fläck i fronten.

Sa du att jag sa nåt som du inte sa att jag sa?

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
27 juni 2007
#59
Det jag e för USA e deras Bilar å rätten så fort någon Trespassing on your proporty har du i prinsip rätt att öppna äld mot dom om dom gör något olaglit på din tomt å du har vapen lisens ..... ej dumt det skulle nog få bort en å annan klåfingrig dum jöns som ej ids tjäna ihop till sina egna saker .... på ett hedeligt sätt sen när man endå på G så kan man skuta av några i kotter beståndet ......

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 juni 2007
#60
Undrar också vart mina är HAHA smile


Bmw osv..


Sök