Jag studerar på Media programmet i en av sveriges bästa Media skolor, Täby Enskilda Gymnasium. Jag tycker att det vore kul att fotografera dig och din bil i Action! Betyg: Fotografisk Bild A: MVG Fotografisk Bild B: VG Jag tar både svartvitt och färg. Samt till hösten då jag får tillgång till skolans kameror igen så kan jag även ta digitala bilder.
Till hösten så kommer jag ha tillgång till DV kameror, stativ och AVID (filmredigering) men det kommer då
Om det är någon som är intresserad av fotograferingen så är det bara att höra av sig antingen här eller skicka ett PM.
Jo, karlskrona är väll inte direkt nästgårds direkt :p Men åandra sidan kanske jag ska iväg på camping resa med min kusin någon gång i sommar så skulle man eventuellt kunna träffas någonstans med stilig bakgrund eller på några najs "lekplatser". Men kan ju höra av mig om hur det blir med den saken.
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Det heter väl ändå en fotograf med analog kamera? *Märker ord* Analog hoppas jag verkligen att du är.. hehe.. Läskigt om det springer runt digitala människor!
Det heter väl ändå en fotograf med analog kamera? *Märker ord* Analog hoppas jag verkligen att du är.. hehe.. Läskigt om det springer runt digitala människor!
Hahaha, jo det gör det väll iof.. Fast det var ändamålet och syftet som var det viktiga i tråden Sen att mitt svenska betyg inte är det bästa hör inte hit :p Eller vad tycker du?
Hahaha, jo det gör det väll iof.. Fast det var ändamålet och syftet som var det viktiga i tråden Sen att mitt svenska betyg inte är det bästa hör inte hit :p Eller vad tycker du?
Går man medieprogrammet så lär man sig att vara petig med svenskan.. Fast jag är nog lite utav en perfektionist dessutom. Hehe.
Jag går medieprogrammet och jag skiter fullständigt i svenskan då jag prioriterar dom praktiska ämnena såsom foto, grafisk kommunikation, rörlig bild och radio :p
Jag går medieprogrammet och jag skiter fullständigt i svenskan då jag prioriterar dom praktiska ämnena såsom foto, grafisk kommunikation, rörlig bild och radio :p
En annan gick ju lite blandat.. Men fotokursen fick jag dåligt betyg i av någon outgrundlig anledning!
Men hur som helst.. Kommer du ner i skåne så kanske du kan fotografera alla bilar på StreetWorks ! Fast då ska jag få klart mina kjolar till bilen först.. *SUCK*